:)
------------------
SteveNet - stevenet@webmarkit.net
Stjäl inte mer än vad du kan bära, staten hatar konkurrens.
27 svar · 403 visningar · startad av stoffe-2k
:e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e
Direktör Olsson mådde helt enkelt för jävligt när han vaknade, fullt påklädd och nerspydd, strax före lunch. Han lyckades få fatt i en lokaltelefon och ropade på sin butler som kom inrusande.
- Cecil, stönade direktör Olsson. Vem fan är det som har spytt ner min smoking!?
- Jag vet inte direktörn, svarade Cecil korrekt. Men jag tror att det är samma person som har skitit i direktörens kalsonger.
----
Gösta sitter och läser tidningen på lunchrasten. Han vänder sig till jobbarkompisen Harry och säger:
- Här står det att avhållsamhet från alkohol förlänger livet.. och visst är det sant. I söndags hade jag inte så mycket som en pilsner hemma, och det var den längsta dagen hittills i mitt liv..!
----
Jonsson satt på krogen och hade just fått in varmrätten till vilken medföljde ett immigt glas skåne. Andaktsfullt höjde han glaset då han genom krogfönstret upptäckte en fönsterputsare. Jonsson ställde ner glaset och skyndade sig ut från krogen. Och istället inträdde fönsterputsaren som skyndade sig fram till Jonssons bord, tog nubbeglaset och svepte det.
Hovmästaren skyndade sig fram:
- Är ni galen människa? Här sitter en gäst!
- Han kommer inte tillbaka, flinade fönsterputsaren. Vi är medlemmar i samma IOGT-loge!
-----
- Vad är det för skillnad på ett finskt bröllop och en finsk begravning?
- Vet inte!
- En mindre som super!
----
Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkoholist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkoholisten hem och spydde i handfatet. Detta var något som helnykteristen tröttnade på och han köpte därför en stor komage och lade i handfatet i avskräckande syfte.
På morgonen dagen därpå sa alkoholisten då han kom ut i köket:
- Jag ska aldrig dricka igen! I går spydde jag upp hela magen, men jag fick ner den igen med lite tur och en tandborste...
------------------
MVH
/C
"För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"
:)
------------------
SteveNet - stevenet@webmarkit.net
Stjäl inte mer än vad du kan bära, staten hatar konkurrens.
stoffe, tack så mycket! :e
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
what would brian boitano do?</A>
Den sista var ju sådäääär trevlig! :e
hehe :e
mera mera stoffe...
då var det fredag igen.....
Japp det är fredag igen - hela dagen i fall någon skulle vara osäker på saken... ;)
Stoffe det påminner ju om roliga timmen som man hade på fredagarna i låg-/mellanstadiet... Gör det till en tradition... ;)
Den här kanske passar bättre i Annelie's tråd, men jag bjussar på den såhär på fredagen:
There were 11 people hanging onto a rope that came down from a helicopter. Ten were men and one was a woman.
They all decided that one person should get off because if they didn't the rope would break and everyone would die.
No one could decide who would go so finally the woman gave a really touching speech saying how she would give up her life to save the others, because women were used to giving up things for their husbands and children, giving to men and not receiving anything in return.
When she finished speaking all the men applauded.
Never underestimate the power of a woman.
;)
------------------
/Petra
Veni, Vidi, Visa - Jag kom, jag såg, jag handlade
petra: :e (det känns som om jag skriver just det alldeles för ofta... ;) )
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
what would brian boitano do?</A>
då var det fredag igen.....
*suck*...ja det är det nog och vad gör man...jobbar sent x( och vad gör man imorgon, övermorgon och på måndag...
jobbar.. x( x(
------------------
www.lns.nu
------------------
Cave canem
Jaha. Håltimme nu i en halvtimma till och sådär lagom tråkigt. Tangentbordet låter megamycket oxå.. :) Äsh. "ä"-tangenten funkar inte. :)
------------------
Axel Veibäck
- http://www.axelweb.nu
- axel@axelweb.nu
Först sen, skriv tänk!
*suck*...ja det är det nog och vad gör man...jobbar sent och vad gör man imorgon, övermorgon och på måndag...
jobbar..
supa sprit sprit sprit, supa sprit sprit sprit !!! FEST NU -1h timme :e §e
------------------
MVH
/C
supa sprit sprit sprit, supa sprit sprit sprit !!! FEST NU -1h timme
x( x( x( x( x( x( x( x( x( x(
x( x( x( x( x( x( x( x( x( x(
------------------
www.lns.nu
------------------
Cave canem
Usch, Axel... varför förvränger du min signatur? :o
Har skaffat en ny nu. Våga inte röra den! §e
------------------
- Swey
A hacker from the south
Fredag = Rödvin , oxfile´provencale o fransk potatisgratäng. Senare ikväll räkor o aioli eller tacochips med fresh island dip.
Mmmmmmm
Ha en trevlig fredag, DET skall jag
------------------
Annelie
bry dig inte om fjortisen Röda Lacket
Jag mår ialla fall prima imorgonbitti.. :) lite trött men inte bakis som vissa andra har jag en känsla av... :e
------------------
www.lns.nu
------------------
Cave canem
Hallådär, hur visste du att jag fortfarande är sliten sen i onsdags..? Alkoholen på P2 i Örebro tar rätt bra kan jag upplysa om... ;)
Nåja, fredag var temat! Nu blir det långfilm (vilket är inte bestämt) tillsammans med läskbacken och Pringlesrören! :e
------------------
To be or not to be - that's not a question!
Freestyler & Rödalacket:
bry dig inte om fjortisen Röda Lacket
*lol* det var ett tag sen man var fjortis, när man är så gammal som jag har man kontroll över sitt sprit intag och man mår prima dagen efter, lite tröt kanske men annars helt OK ;) :e
------------------
MVH
/C
[Redigerat av stoffe-2k den 11 nov 2000]
det var ett tag sen man var fjortis
snarare c:a ett dygn ;)
------------------
we are a part of o'learys army
we are up to win the league