Hmm.... jag är väl en så där 17-18...
Hur gamla är ni ??
121 svar · 1 015 visningar · startad av Chavez · sida 3 av 7
Frågan, av Chavez
Det skulle vara kul att få reda på hur gamla ni här på webforum är egentligen. Man har ju liksom skapat sig en uppfattning av er ålder men jag har märkt att den inte alltid stämmer. Får göra ett inlägg om det eftersom det inte verkar som om det kommer att komma i infon om medlemmar :( Själv är jag 15 år, det kanske jag borde tilläga :) \------------------ Mvh Chavez \[Redigerat av Chavez
Läs frågan i sin helhet →Upplysningsvis så tränar jag karate
Tralla lala laalala BINGO !!!!!!
:e
------------------
Krister </BIRE> Lindholm
http://www.lifestyleshop.nu
webmaster@livsstilsbutik.com
Lika UNG som Maja
30 idag 31 ihöst och njuuuuter av detta
------------------
/Mvh Annelie( http://www.annelie.nu )
Gustav, du är aldrig säker på att slippa visa leg på systemet. När jag hade fyllt 35 skulle jag fira med lite bubbelvin och fick visa leg. Det var förresten samma år som jag fick visa leg på en nattklubb där åldersgränsen var 18. Den dörrvakten var lätt generad och jag OTROLIGT smickrad!
------------------
/Petra
Då höjer vi medelåldern ett snäpp, jag är 25!
Petra
:D Så kan det vara ibland! ;)
------------------
woodi
Annelie,
30 är inte så dumt väl? :) Jag känner mig också väldigt nöjd. Synd bara att man måste bli äldre... men det är OK.
> Maja:
> Ja, du...vad kan det bero på? En del kvinnor kanske behöver ett par
> år på sig för att klura ut hur man kommer ut på internet...
> där har vi det nog!
Det trodde du va! ;) Nej, det är knappast förklaringen...
Förresten, ta bort 8 år från min påstådda ålder...det är ett femtedels sekel jag fyller den 12:e augusti.
Du också.. jag fyller den tolfte.. och en polare till mig.. :)
------------------
M a tti Kolu
Qui tacet, consentit.
Maja : Ja visst är 30 en härlig ålder....Visst hade jag kul som 18 , men ärligt talat så mår jag nog bättre nu....alla åldrar har ju sin "härlighet" Dessutom så blir man ju inte äldre än vad man gör sej ;)
------------------
/Mvh Annelie( http://www.annelie.nu )
CyberPet:
Jag uttryckte mig nog lite suddigt...jag menade att jag behöver inte vara rädd för att dom ska fråga efter leg och då underförstått att jag inte får köpa. När jag är 20 så gör det ju inget att dom frågar efter leg... ;)
En på mitt jobb är 31 år och han får visa leg varje gång han köper på Systemet... :e
Maja:
Nä, tänkte väl att det kanske inte var så...får väl ta mig en ny funderare på vad det egentligen är som gör att tjejerna på detta forum tillhör "gamlingarna". :e
Matti:
Gemensamt kalas i Norra Botkyrka? :e :e
Kunde varit fett du vet änna len... ;)
Gustav, jag bor i södra b-kyrka, tror du man vågar bo i Norra B? ;) Iofs så gör Spinky det.. men.. han e inte normal :p
------------------
M a tti Kolu
Qui tacet, consentit.
Hmm.... jag är väl en så där 17-18...
Är det inte jobbigt att inte veta sin riktiga ålder?
Jag vet att det kan vara svårt, om man har blivit upphittad av någon vid en sisodär 1-2 års ålder.
Det är svårt att åldersbestämma människor idag!
Men jag hoppas att din mamma och pappa någon gång berättar för dig exakt hur gammal du egentligen är.
Ha det bra!
///Patrik