Wow, deja-vû... Har inte du skrivit det här inlägget en gång tidigare redan, eller har jag passerat linjen och blivit knäpp?
------------------
"Common sense is the collection of prejudices acquired by age 18" - Albert Einstein
49 svar · 381 visningar · startad av Gustav
Sanerar lite... :)
Wow, deja-vû... Har inte du skrivit det här inlägget en gång tidigare redan, eller har jag passerat linjen och blivit knäpp?
------------------
"Common sense is the collection of prejudices acquired by age 18" - Albert Einstein
WOOO, vilken plan Gustav. Du kommer garanterat att lyckas! :e
------------------
"Ibland sitter kristna ungdomar i en källare och käkar ostfralla..."
Typiskt Gustav att komma på en sån här tanke ;)
men jag håller på dig Gustav :e
------------------
Utdrag nr 3 ur jispirs regelbok-->Sluta aldrig jaga en babbelfisk om du stöter på någon :e
Ett gott trams förlänger livet :e
Låter som en perfekt plan :e :e
Men du bara ett tips:
Se till att vara rätt vänd i soffan annars kanske vissa saker glider in mellan soffkuddarna.....och du vill väl inte att det ska gå för fort när det är dax!! ;) :e :e
------------------
[TeNgBlAd.com] / [NordicDreamDesign]
"Det är inte lätt när det är svårt, men skönt när det går"
Ta en tjej som inte ser ut som ett kommersiellt jippo istället!
------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
Brimbas lille ställe
.... och sen vaknade du, Gustav?
------------------
En genomvåt man är inte rädd för regnet
[Redigerat av PeW den 07 nov 2000]
Gustav
Varför är jag inte förvånad!? :e
Om Du skulle misslyckas nu så kommer ju alltid Anna Book att spela i närheten av Göteborg någon gång! :e :e
------------------
woodi
Svenska FF1
www.johan-skog.nu
Grrrrr!!!!
Jag som suttit å drömmit så om om Brittan!!!!
Med den planen kan juh Gustav inte misslyckas, x( så att jag får väl börja att drömma om Anna Book ist.. §jr
Attans otur :x att man inte har flugit till USAt innan hon for hemmifrån....
*Suck*
------------------
//CoolDude
Du kan vara lugn Gustav, är Brittan lika full som häromkvällen i Tyskland så är planen redan hemma.
Det första dom bastanta livvakterna gör när dom släpar henne till logén efter extranummret är ju att dumpa henne i soffan för att nyktra till, och där ligger ju Du redan naken. Kan inte misslyckas :OO
Enda problemet är väl om soffan redan är upptagen av 14 andra nakna wF'are med samma tankar :e .
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
Sanerar igen...
Citerar Gustav i tråden Avundsjuka
Jag köper även det "bästa" diskmedlet...
Jag köper det mesta som kommer i snygg förpackning.Jag kanske borde tillägga till det här att jag har ett fast förhållande med en tjej. Vi bor ju t om ihop så då heter det väl sambo?
Jag är inte riktigt så hemskt som jag låter...längre...
Är ej sååå hemsk som det låter ... Hmm :)
------------------
Annelie
Du skriver att du köper det bästa o det mesta som är snyggt o bra o ej är sååå hemsk som det låter ... men du är beredd att "kämpa" lite för Britney ?? Är inte det hemskt så säg ??
Jag ser INGET vacker/snyggt/sexigt hos henne .. men jag kanske är blind ?
------------------
Annelie
[Redigerat av Annelie den 07 nov 2000]
Jag ser INGET vacker/snyggt/sexigt hos henne .. men jag kanske är blind ?
lessen, men ja, det måste du vara. ;)
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
what would brian boitano do?</A>
Du missade det viktiga Gustav. Därefter informerar du henne om wF varpå hon lämnar dig liggandes för att raskt ge sig in på ett av världens mest eftertraktade forum... :e
Rikard --> hmm hon Britt kan väl inte svenska? Så vad ska hon hit och göra lära sig att skriva ÅÄÖåäö :q :e
Jag menar jag har 50% chans. Antingen så lyckas jag med min plan eller så lyckas jag inte
Eller så blir du inspärrad på psyket för resten av ditt liv... :e