Så går det när man ska köra med MS programvaror! :e
------------------
woodi
Svenska FF1
www.johan-skog.nu
19 svar · 205 visningar · startad av casca
Ibland undrar jag om det är Satan som sitter innanför min burk och gör mig galen. Fick ett väldigt utförligt felmeddelande nyss... ;)

Händer detta bara mig eller sitter det en liten Alf Svensson i era burkar också? :e
------------------
ännu ett otroligt genomtänkt inlägg av casca
Så går det när man ska köra med MS programvaror! :e
------------------
woodi
Svenska FF1
www.johan-skog.nu
En gammal bekant. *hata Outlook Express*
------------------
- Swey
Skriv först, tänk sen!
[Redigerat av Swey den 25 nov 2000]
Haha... hur dum får man bli...
Jag trodde rutan kom från mitt outlook o låg över wF fönstret så jag håll på o klickade på avbryt o trodde att windows hade hängt sig... ska nog vila från datorn ett tag nu ;)
------------------
//M@rtin
eller sitter det en liten Alf Svensson i era burkar också?
Jag förstår inte... :o
------------------
"Ibland sitter kristna ungdomar i en källare och käkar ostfralla..."
hehe samma här M@rtin, sen upptäckte jag att jag inte hade de färgerna och den hängde inte med när jag scrollade. jag borde nog börja i en datakurs där de lär en deta i grunderna...
*biter mig i tungan* :p ;)
------------------
/Petra
Veni, Vidi, Visa - Jag kom, jag såg, jag handlade
M@rtin & Grymt > Samma sak här :e
Hade ett öga på TV:n och så är jag väl lite trött..
Fattade inte varför färgerna var fel, titel-listen smalare och varför det överhuvudtaget kom upp. Fast efter två sekunder fattade jag ju :)
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Jag startade Outlook Express 15 sekunder innan den här sidan laddat klart, så jag gick på det direkt :e ;)
Efter att tryckt på avbryt ungefär 5 gånger trodde jag att datorn kraschat, men så fattade jag med :) ( om jag inte startat Outlook jag kanske hade fattat snabbare ;) )
------------------
One technique mastered is better than one hundred sampled.
Jag fattar inte hur ni kan tro att rutan kommit upp på er dator.
Har ni sån där fönstertitel med vit på gul/orange och litet teckensnitt? Inte särskild snygg. :o
Om inte så är ni bara för lättlurade. :e
------------------
- Swey
Skriv först, tänk sen!
Ja? Jag tycker inte det är snyggt med vitt på gult men det finns det nog andra som tycker.
------------------
- Swey
Skriv först, tänk sen!
Jag tycker den var aningen för ljus, och alldels för liten font...
Såna rutor har man ju fått ett otal gånger nu (konstigt nog endast från program från Microsoft). Det värsta är när det finns två val - OK eller Avbryt. Vem fan vet vad som programmet frågar om ("Vill du att jag skall ta bort alla filer på C: och sedan förstöra alla dina Linux partitioner?").
[Redigerat av Muzzafarath den 08 nov 2000]
Muzzafarath,
Du brukar väl göra något när du får rutan? Då är det lättare att förstå vad den frågar om även om det inte står någon text. Säkrast är dock att välja Avbryt.
Om någon undrar så beror denna fråga på att servern inte har svarat inom en viss tid och man kan välja att fortsätta vänta eller avbryta. Jag har endast stött på den när jag använt långsamma news-servrar.
------------------
- Swey
Skriv först, tänk sen!
Angående färgvalet och typsnittsvalet så gillar jag Verdana 9 pixlar, ser rätt bra ut på min 15 tums skärm som kör 800x600. Dessutom är det ju en smaksak som Gustav påpekade? :o
Kim:
Är ledsen att du inte förstod det där, men det är allmänt känt att Alf Svensson är djävulen, speciellt i mina satanistkretsar. :e
------------------
ännu ett otroligt genomtänkt inlägg av casca
Angående att se fel på skylten. Jag ryckte till lite första gången också men fattade efter 0,86 sekunder att det inte var min dator som krånglade. Och då har jag tillåmed annat operativsystem.. :e
Såna där rutor dyker upp ibland vid systemfel på Macen, men då är det en bomb uppe i vänstra hörnet och två knappar längst ner till vänster, helt utan text. :) (Egentligen står det Fortsätt och Omstart på dem fast man inte ser. Om man väljer Fortsätt fortsätter datorn att krasha. Undrar varför det alternativet finns.. :e)
------------------
Axel Veibäck
- http://www.axelweb.nu
- axel@axelweb.nu
Jarför får inte jag röja småbuskar när Agneta Fältskog?