Är det bara jag som blir irriterad över stora bilder ? Varför kan man ej länka istället ?
------------------
Annelie
"Du vet väl om att Du är värdefull,
att Du är viktig här och nu,
att Du är älskad för Din egen skull
- för ingen annan är som Du!"
Tyckte inte den var rolig...Men det spelar mindre roll. Varför "bomba" med flera trådar o stora bilder ??
Jovisst är den det (lika stor) men DÅ kanman ju själv välja att kolla den ...Här tror man att det är ett inlägg eller dylikt. EN bild är väl ok , men som i en annan tråd så var det 3 bilder....VEMS är bilden ?
------------------
Annelie
Demo...DU vet nog att jag älskar humor o roliga bilder. Men detta är den tredje tråden startad av dig med stora bilder ...INGET emot dig :) Bara stora bilder...Kan du ej gör "thumbnails" eller en länk ...snäääääälla ??
------------------
Annelie
Orkar inte tjafsa om allt o ingenting så jag tar väl bort bilden då.
Sen blir jag så hejdlöst less på att det skall gnällas om allt ständigt och jämt. Gillar du inte bilden, så ok. Men varför skriva en massa inlägg om detta?
//Demo
------------------ "De som styr vårt land - är överklassens rövarband."
Demo alla gillar inte allt. Jag skrev ju oxå att det spelar mindre roll vad det är för bild , men för mej spelar storleken en stor roll :)
Här vill jag att den skall vara liten ;)
Ta inte illa upp ?!
Din fakir bild älskar jag ...den med svarta prickar på är jag för dum för att fatta :)
------------------
Annelie
------------------
Annelie
Ni behöver inte bekymra er. För min del så blir det inga mer bilder.
Hallgren
Vi diggar din humor, men tänk de stackarna som sitter på ett 33.6 modem eller värre. Såna som jag.
Sitter oxå med modem. Inte gnölar jag för det. Jag accepterar situationen ;)
//Demo
------------------ "De som styr vårt land - är överklassens rövarband."
Kan bara hålla med... med en "tumnagel" ser man ju ungefär vad bilden handlar om och kan då avgöra om man vill kika på den i full skala... det blir ju lite väl stort ibland.
Vi kanske skulle införa någon typ av modell för största storlek på bilder här?
Det kanske till och med går att få någon frän funktion som automatiskt fixar en "tumnagel" så man slipper göra en sån själv?
Något att tänka på och diskutera kanske? :)
------------------
/Petra Veni, Vidi, Visa - Jag kom, jag såg, jag handlade
Det ÄR möjligt att kolla storleken och om storleken överskriver låt säga 5KB, så har man en applikation som gör om den och postar thumbnail, men det är ju lite problem i och med att Sune & Kjell säkerligen har fler saker att göra :)