AJAJAJAJ :(
Lille Pelle stod i duschen med pappa. Plötsligt frågar han:Pappa vad är det du har mellan benen? Pappan blev lite generad men fann sig snabbt:Det är en örn min pojk. Ja mne vad är det som hänger under örnen då? frågade Pelle. Det är örnens ägg, svarade pappan. Men, vad är det bruna lurviga då? undrade Pelle. Det är örnens bo.
Efter duschen satte sig pappan för att titta på tv och ta sig några groggar, men det blev lite för många så han blev rätt full. När han sen vaknade på morgonen hade så jävla ont där nere. Jämte han stod Pelle med ett lite leende på läpparna. Pappan frågar: Vet du varför jag har så ont för? Ja, det vet jag. I går kväll när jag ville leka så började jag att leka med din örn, men den tog och spottade på mig istället. Då blev jag så förbannad att jag tog och knäckte nacken, rev sönder boet och krossade äggen.
:)
Boris Jeltsin och Bill Clinton satt och samtalade om sexuellt överförbara sjukdomar. Clinton påpekade kondomens betydelse i sexlivet. Jeltsin skruvade på sig och medgav att det inte fanns några kondomer i Ryssland. För att visa hur snälla och samarbetsvilliga amerikaner är ville Clinton skänka 1 miljon kådisar till ryssland. Bill frågade om det skulle vara i blandade storlekar. Nej, de ska vara 25 cm långa och 7 cm breda allihopa, svarade Boris. Jaha, det går finfint,harklade Clinton. När Boris gått ringde Bill till kondomfabriken och sade: Nu ska ni tillverka 1 miljon kondomer med måtten 25#7 cm och på dom ska det stå: made in USA, size medium.
:)
Tidigt på julaftons morgon ringer telefonen hemma hos föreståndaren för Systembolaget i Sundbyberg. En herre frågar korrekt:
- Jo, jag undrar när öppnar ni butiken?
- Det är ju som ni kanske vet julafton i dag, och då har vi stängt,
blir svaret. Nästa morgon ringer telefonen igen och samma röst frågar lite mindre korrekt:
- Unnrar alltschå när ni öppnar idag?
- I dag är det ju juldagen, svarar föreståndaren med tillkämpad
artighet, så vi har faktiskt stängt idag också! På annandagens morgon ringer det igen och samma röst, fast nu ännu ostadigare, frågar:
- Jo, goa föresctåndaren, en annan unnrar alltschå när ni
öppnar igentligen? Föreståndaren blir jätteirriterad och svarar barskt:
- Nu har ni ringt och stört mig varenda dag under julhelgen och vi har faktiskt stängt idag också. Men i morgon kommer jag och öppnar klockan nio och då ska jag se till att ni personligen blir insläppt.
- inschläppt? Jag vill inte bli inschläppt. jag vill bli utschläppt!!
------------------
Annelie
Skicka mej ett mail
Besök mej
Jag behöver inte inledas i frestelser. Jag kan gå själv.
[Redigerat av Babbelfisken den 23 okt 2000]
[Redigerat av Annelie den 23 okt 2000]