webForumDet fria alternativet

Internet-ragg

Småprat

3 svar · 199 visningar · startad av Gustav

Medlem sedan jan. 20001 932 inlägg
Frågan#1

En kompis till mig träffade för ungefär 1 år sedan en turkisk tjej på internet. De pratade mycket över ICQ och fattade snabbt tycke för varann.

I somras så åkte min kompis ner till Turkiet för att hälsa på sin stora kärlek. Allting stämde förutom att hon inte kunde få visum i Sverige eller nåt åt det hållet. Det var ju lite störande så min kompis flyttade verkligen ner till Istanbul. Allt för att få vara med The great love.

Fast bägge ville ju egentligen bo i Sverige...

Idag fick jag ett mail från honom där han berättade att dom gift sig och snart ska flytta hem igen...

Ok, att det här med att hon inte kunde få flytta till Sverige annars påskyndade ju processen, men ändå!

SICKEN GREJ!!!

Hur coolt som helst!!!

Det är vad jag kallar Seriös Internet-raggning!

:e

Medlem sedan aug. 20002 992 inlägg

Coolt!
Känner många som har internet ragg, typ, men då isamma land o inte lett till giftemål, men coolt :)

------------------
Jag måste vara en riktig idiot - Läst hela Simpas troligen meningslösa inlägg...

Medlem sedan apr. 2000642 inlägg

Ha! min tjej bor i australien. Det är bra långt (c:a 27 timmar med flyg, typ 3 år om man går)

flyger iofs gratis eftersom jag hjälper en resebyrå med deras support... men ändå. fast.. det har hållit i snart 2 år nu, så det blir nog bra :). gifta mig tänkte jag inte göra ännu.. så kul ska vi inte ha! :)

Medlem sedan dec. 19996 588 inlägg

"Ragg" låter så billigt.

Jag träffade min fästman via en Internetkompis till mig, så vi kan väl säga att det var en Internetromans då vi började prata tack vare min kompis. Nu har fästmannen och jag har nu bott tillsammans sedan februari 1998 och planerar att göra det för resten av livet också.

Häpp! :)

------------------
/Petra
Oh no, they killed Kenny!

439 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
306 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)