Om det är någon som sitter på gamla moppeprylar så får ni gärna skicka dem till mig.
------------------
------------------ Min hemsida
Min mailadress
Whisky, om Anders själv får välja - min slogan.
Bam without Spam - ännu ett motto. Den som gräver en grop åt andra använder oftast spade
Vet du vad en modpedmotor eller ett mopedhjul kostar i porto att sända genom landet?
Hoppas att ingen sänder "mottagaren betalar" till dig, för då är du snart utan pengar ;)
Glömde ett par gamla slitna jeans i en garderob på ett hotell. Bad dem sända hem jeansen åt mig. Fick hämtade ut dem på posten för 129:-.
Kostade 199:- nya. Hade jag lagt till en dryg femtiolapp så hade jag fått ett par nya.
Tänk om man samlade ihop alla pengar som man slarvat bort genom åren. Då skulle man snart vara ekonomiskt oberoende.
Jo du skojar inte med det demo. Hade jag hittat alla innebandyklubbor jag blivit av med så skulle jag aldrig behöva köpa mig en klubba till.. eller man kan nästan säga att ingen i mitt lag hade behövt köpa en heller. ;) så många gör jag av med...
om man tänker på de senaste 2 åren så har jag blivit av med 12 klubbor.. Vissa dyrare och vissa billigare men en klubba kostar ändå ca 400 kronor...