Jag vaknade vid fyra idag... och först nu börjar det gry...
*skönt med några timmars lugn*
Tyvärr har jag förstört dem med att plugga, men.. ;)
Jag tror att jag ska fortsätta med det här..att gå upp tidigt, det känns mycket bättre att vara uppe tidigt än att vara uppe sent och kolla på dumma tv-program och chatta bort tiden.
På morgonen får man något gjort ! :D
(Om man är utvilad.. ;) )
Sur, Irriterad , Arg , Trött o grinig !! DESSUTOM för****** trött !! Tog med STOR förväntan den där sömntabletten igår. Man skulle ta den omgående vid läggdax. HAHAHA säger jag !! Tog den 22.30 o 00.30 var jag ännu vaken .... tralalalalala somnade 02 o vaknade 06.45 igen !!?? Skall jag INTE få sova ??
För att försöka göra mej av med de värsta aggressionerna så åkte jag imorse o tvätta bilen. Men det var inte min grej, tog bara utsidan, orkade ej med insidan. Det spar jag till en annan dag ( i morrn ??) Grrrr !!
Min mattelektion började klockan 8:15 idag. Jag vaknade och tänkte "Det var väldigt vad alla lever om så här tidigt på morgonen.".
Jag tog en snabb titt på klockan - 13:00
Jag försov mig lite... :e
Jag tror att jag ska fortsätta med det här..att gå upp tidigt, det känns mycket bättre att vara uppe tidigt än att vara uppe sent och kolla på dumma tv-program och chatta bort tiden.
Bire, när du skrev det där inlägget så var jag påväg till mitt näst sista utvecklingssamtal i grundskolan.. så givetvis så kändes det inte speciellt bra.. :e
Nä, jag har kännt mig lite trött idag.. Men det är bara att gå och lägga sig tidigt.. jag tror att jag högst är uppe i ett par timmar till.. Sen.. Zzzz..z zz....zzzz...Zzzz.zz.Zzzz.....Zzzz..
268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e