En i min klass flyttade till en lägenhet här i Mjölby mittemot Mjölbys bästa pizzeria. Han orkar inte laga mat så ofta.. :e
------------------
Axel - Kid B
[Secret info™ part three Axel är 1,79 m och väger 65 kg.]
42 svar · 493 visningar · startad av Axel · sida 2 av 3
Den här tråden är tillägnad Bire. När vi ändå är igång men fredagsroligheter kan jag ju skicka en liten Pizza-länk. <http://www.zon.se/nww/pizza/> .. Jag är inte så pizzasugen nu.. :) \------------------ Axel \- Kid B \[Secret info™ part three Axel är 1,79 m och väger 65 kg.\]
Läs frågan i sin helhet →En i min klass flyttade till en lägenhet här i Mjölby mittemot Mjölbys bästa pizzeria. Han orkar inte laga mat så ofta.. :e
------------------
Axel - Kid B
En i min klass flyttade till en lägenhet här i Mjölby mittemot Mjölbys bästa pizzeria.
Så det finns fler än en pizzeria... :e
jag skulle nog inte flytta till mjölby ens om jag fick den pizzerian... ;)
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
respect my authoritaah!</A>
Mjölby har värsta konkurrensen när det gäller pizzerior. 6-7 stycken tror jag. Och den bästa ligger längst ifrån mitt hus. yes, då..
Dessutom har vi haft massa livsmedelsbutiker. ICA, Domus, Kvarnen (lokal kedja), Rema 1000 och Hemköp de senaste åren. Nu har vi bara ICA och Kvarnen kvar. :)
Vi har två Expertbutiker.. :e
Nån som vill ha mer information om Mjölby? :e
------------------
Axel - Kid B
[Redigerat av Axel den 22 okt 2000]
Nån som vill ha mer information om Mjölby?
nix. men jag kan berätta en hemlighet. jag har pratat i telefon med en som jobbar på expert i mjölby...
------------------
Jag kan också berätta en hemlighet.
Jag har spelat bandy i Mjölby. Vi vann med typ 16-1 eller nåt sånt. :e
kom och tänka på en till hemlighet. jag har inte berättat det för någon. eftersom det bara finns en person på webforum som vet vem jag är så känns det hyfsat riskfritt. håll i hatten:
vid ett tillfälle har jag kissat i mjölby. ja, det är sant!
------------------
Jag har passerat Mjölby ett antal gånger...
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu" TARGET=_blank>LifeStyleShop.nu!</A>
The force can have a strong influence on the kallebasskalle!
@nders: Ditt inlägg fick mig precis att komma på en kul grej :)
Förra veckan så var jag ute med nåra polare då en av dem blev pissinödig men han ville inte betala 5 spänn för att gå på toa så han ställer sig och pissar på allmän plats och gissa vad det kommer för trevlig bil då ;)
Exakt polisen så den pissningen kostade han 500 spänn :) tänk om han bara hade betalt de 5 kr för att gå på toa, då hade han tjänat massor av pengar :e
------------------
Utdrag nr 2 ur jispirs regelbok-->Sov bara när du är trött inte när nån säger till dig :D
Ett gott trams förlänger livet :e
[Redigerat av jispir den 23 okt 2000]
@nders jag undrar vad som är värst - att du har varit i Mjölby eller att du faktiskt har kissat där... :e
Märkte igår att Sveriges absolut starkaste pizzor serveras på Hälle Pizzeria i Ljungskile.
En av de värsta upplevelserna i mitt liv då jag var så hungrig att jag var tvungen att äta upp...
Själv är jag 1,89 och väger 86 kg. Inte ett gram fett på min kropp!
Så det så!!! :e
Har stannat med Swebus i Mjölby ett antal gånger... Hållplatsen ligger bakom en mack undanskymd som faan och inte en enda gång har det gått på nån där - vi har åkt in helt i onödan! Argh! ;)
------------------
To be or not to be - that's not a question!
**Gustav:**då har du inte smakat på pizzeria Rios pizzor som ligger inne i centrala Uddevalla ;) det finns fan ingen bättre pizzeria :e
------------------
Utdrag nr 2 ur jispirs regelbok-->Sov bara när du är trött inte när nån säger till dig :D
Hmm...frågan är om inte Krokslätts Pizzeria knäcker allt...? :e
Sen så finns ju Jungfruplatsens Kebab som blev utsedd till Sveriges bästa kebabrestaurang för några år sen. Det är utan tvekan bland det godaste man kan stoppa i sig...iaf som kille! :e Ett måste om man är i Göteborg...eller i Mölndal där det egentligen ligger.
Världens äckligaste pizzor måste ju helt enkelt göras på Pizzeria Da Marco i Majorna, GBG. Det är helt sjukt! Dom penslar alla pizzor med massa ägg-gula så att dom blir sketäckliga.
Det finns ingen som slår Pizzeria Rhodos på Kanalgatan i Jönköping - de gör sin kebab på ett finare kött jag har tappat namnet på nu... Men underbart gott är det! :)
Fast för pizza är det Gäddan och Gåsen som gäller! Tror faktiskt jag ska gå och ta mig en Hawaii på en gång! Lunch! :e
------------------
To be or not to be - that's not a question!
Q: Om vi ska prata om pizzor m.m ner i JKPG så gillar jag Kebab House deras kebab är så j***a god ;)
------------------