L Luxman Medlem sedan aug. 2000 3 742 inlägg Frågan 20 okt. 2000 07:27 #1 Hej allihopa, fick en inbjudan i posten idag till Sollentunamässan 7-9 november,
där Internet World Sweden har fackmässa och konferens.
Fackmässa för näringsliv, åldersgräns 18 år.
Mässan har fem huvudpunkter:
- B2B - creating business.
- eCRM - one to one marketing och kundlojalitet.
- Mobilt internet.
- eLearning - Knowleage, kompetensutveckling.
- IT Security.
Det verkar vara ett drygt hundratal utställare.(har ej räknat :) )
Nu skall jag väl inte sitta här och presentera mässan utan när jag läste inbjudan så såg jag att man kan gå in på www.internet-world.nu
och kostnadsfritt registrera sig till mässan, då får du din "badge" hemskickad och slipper dessutom köerna vid registreringen.
Entrén är annars 200 kr.
Det var det som var mitt lilla tips.
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
arton ... blä!
jag som skulle vilja gå :(
------------------
Ooh aah Freestyler?
S Swey Medlem sedan apr. 2000 3 971 inlägg Jag släpps in om nått år m.a.o. :l
------------------
- Swey
Skriv först, tänk sen!
A Axel Medlem sedan aug. 2000 4 638 inlägg *Kommer inte in helller*
------------------
Axel - Kid B
[Secret info™ part three Axel är 1,79 m och väger 65 kg.]
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Skulle komma in, men vad hjälper det när man bor i Karlskrona? x(
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg Jag säljer fejkade leg och buffaloskor..
------------------
matti.intelligens.nu
sidan var ju lika ful som åldersgränsen är fattig ;)
------------------
Ooh aah Freestyler?
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Tack för tipset Luxman, jag kommer nog att besöka detta.
------------------
---Jippi!---
-PeW-
A Annelie Medlem sedan mars 2000 2 542 inlägg Reggat o klart ....here I come ... hade lite problem att fylla 18 års gränsen ;)
------------------
Annelie
Skicka mej ett mail
Besök mej
En människa borde aldrig skämmas över att behöva erkänna att hon haft fel. Det är ju bara att med andra ord säga att man är klokare idag än igår
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Annelie tar säkert och delar med sig av sina år till er andra som inte uppfyller kraven. :e
muhhahaha
tss.. om ni tar med pappa eller mamma kommer ni nog in §e §e :e
____
MVH
/C
[Redigerat av stoffe-2k den 21 okt 2000]
D Damion Medlem sedan aug. 2000 207 inlägg elakt.. kommer inte heller in :(... Nån som vet var man kan få tag i fejklägg?? :q
------------------
»John <% date %>
D Damion Medlem sedan aug. 2000 207 inlägg Men jag registrerade mig ändå :e Brukar klara de flesta 18-års gränserna :)
------------------
»John <% date %>
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Ni får väl hänga på Annelie, hon kan vara er reservmamma :e
------------------
/Petra
Oh no, they killed Kenny!
A Annelie Medlem sedan mars 2000 2 542 inlägg Hmm LITE fräcka är ni allt :) Jag har väl inga år att dela med mej av ?? ;) Hade ju knappt till mej själv...
Ok... barn i målsmans sällskap går väl ofta ? Men jag på 31 o en son/dotter på ca 16 ?? Hmm det skall börjas tidigt då :)
------------------
Annelie
Skicka mej ett mail
Besök mej
En människa borde aldrig skämmas över att behöva erkänna att hon haft fel. Det är ju bara att med andra ord säga att man är klokare idag än igår
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Annars så verkade det inte vara nån ID kontroll - de var mer intresserade av att man hade ett visitkort(!) enligt anmälan... så man får väl trycka upp ett som wF-medlem?
------------------
---Jippi!---
-PeW-
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Får, men kan/vill inte.... ;)
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu " TARGET=_blank>LifeStyleShop.nu ! </A>
The force can have a strong influence on the kallebasskalle!
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Haha, jag har ju visitkort kvar sen jag drev UF-företag. Tror ni att dessa fungerar?
Det är ju trots allt riktiga kort, bara lite inaktuella. :)
fan...e de bara barnrumpor på det här forumet?... :e
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Japp!
*34-årig barnrumpa*
------------------
---Jippi!---
-PeW-