Någon som sett denna film?
En kille som fått ett tips av en vaktmästare på bion sa att om man stannade kvar 6 minuter efter att filmen tagit slut så kom där 30 sekunder med extra bilder och ett ställe där någon satt och lekte med sig själv och dammsugaren? Någon som sett detta eller har jag fattat fel?
Kanske var vaktmästren som kom in med dammsugaren...
------------------
Våra framgångar är ju mycket tack vare ABBA.
Dhani Lennevald A-Teens
Ingen aning, det enda jag vet är att jag förväntade mig massor efter att jag sett trailern.
När jag däremot såg filmen blev jag ruskigt besviken. Den var inte det minsta rolig. Värdelös kanske är det rätta ordet?
När jag gick på den var jag inställd på en värdelös film som skulle vara bra... Den var riktigt dålig, men den fyllde sitt syfte... Ironi var det stora huvudämnet, och det är min slags humor... :)
Samma här...en kompis morsa som pendlar till New York köper alltid såna filmer av nån snubbe som står och säljer såna på gatan.
Inte helt fel att ha sett Scream 3 flera månader innan den kom på bio här t.e.x. ;)
Synd bara att det är en skitfilm...dåligt exempel! :)
Hehe...den första filmen jag såg som var inspelad så märkte vi ingen skillnad på förrän man såg konturerna av folk som började gå i slutet av filmen. Annars var det skitbra ljud och bild...inspelad med värsta grymma kameran!
Det där var inte ironi. Ska du se sånt så finns det några saker du ska kolla på.
* Nilecity, Percy Tårar, I manegen med Glenn Killing.
* Dan Bäckman.
Vi har då olika uppfattning av vad ironi är i sånna fall, då jag tycker att Scary Movie ironiserar en massa andra filmer... Dan bäckman tyvker jag inte ironiserar något, förutom sig själv då möjligen... ;)
Jag har själv haft Scary Movie sen augusti. Men aldrig sett den. Hyfsad VCD kvalite.
Glömde filmen hemma hos en tjej.. Kanske dags att jag hämtar tillbaka den nu. :e
------------------
Våra framgångar är ju mycket tack vare ABBA.
Dhani Lennevald A-Teens
Scary Movie är verkligen den bästa filmen som gjorts, lustigt nog tycker resten av mina klasskompisar oxå det, medans recensenterna kuggar den så hårt som det bara går :/
------------------ lazy by nature You can run, and you can hide, and I wont even look for ya