Fv02 och JoakimE lär fetköra programmet. Själv har jag vettigare saker att göra med datorn.. :D
------------------
matti.intelligens.nu
11 svar · 193 visningar · startad av Peter_B
finns det nån här som kör SETI@home? (http://www.setiathome.com)
isf, hur många work units har ni kommit upp till? själv har jag precis börjat, så jag har 2 :)
Fv02 och JoakimE lär fetköra programmet. Själv har jag vettigare saker att göra med datorn.. :D
------------------
matti.intelligens.nu
är inne på min första unit efter ett uppehåll på över ett år.... tycker att när datorn bara står där så kan den göra lite nytta... en unit tar för mig ca 32 timmar... :(
------------------
F.Sundström
Bit den hand som föder dig!
nja, inte själv. men min vän har 1728 units på 3,08 år datorkraft.
är du ikapp tills på tisdag? ;)
själv har jag hittat en riktig utomjording.
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
respect my authoritaah!</A>
Självklart (varför vet jag inte) använder jag denna eminenta mjukvara... fast jag har ju också just börjat... :)
Dataunits: 124
Computertime: 2045 timmar
------------------
Kom hem till mig...
Vad är det för program?
Roade mig med att köra seti@home på en Digital Alpha DS20 med dubbla Alpha processorer, jag har för mig att den klarade av en enhet på lite dygt 3 timmar... :)
heh, setiathome är ju en process, så det var 3 timmar på en processor då :) du kan ju köra två på samma gång.... och hosta upp en work unit på 1,5 timmar :)
min amd 200 har tagit 60 timmar på sig hittils..(60% klart), min p150 (som kör linux) är inne på sin andra redan.. och det är min bärbara också, det är en slemeron förlåt celeron 300... helt sjukt vad linux (eller unix i allmänhet) speedar upp det hela.
JAPP, vem hat inte lekt med det :e
tror jag är kvar i "team sweden" alias Stoffe..
*surfar direkt ditt för en titt*
Plats nr: 66 i Team sweden :e
Results Received 288
Total CPU Time 5143 hr 59 min
Average CPU Time per work unit 17 hr 51 min 39.8 sec
Last result returned: Mon Aug 14 21:51:45 2000 UTC
Registered on: Mon Jun 7 15:22:43 1999 UTC
SETI@home user for: 1.37 years
Var ju ett atg sen sist man hade det installerat :l kan ju oxå säga att jag har varit ganska högt upp på den listan när jag var "aktiv" ;)
____
MVH
/C
[Redigerat av stoffe-2k den 21 okt 2000]
Your rank out of 2408073 total users is: 1633573rd place.
Man tackar, jag ligger ganska bra till va ;)
------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
Brimbas lille ställe