webForumDet fria alternativet

Webbmannen.com & Monsun.m.se

Webbhotell & domäner

13 svar · 354 visningar · startad av Hallgren

Medlem sedan dec. 19991 606 inlägg
Frågan#1

Hallå på er boys! (Sten & Sune)
Liten undran här, jag har inte koll på den där personuppg.lagen eller vad det nu är så jag tycker att det är lika bra att fråga.
Tänkte lägga ut en länk till era sidor på Kronans nya site och jag undra om jag får detta? Vet inte om det kan ge er mer besökare fast Kronan har ju haft över 15 000 träffar så vem vet. Bara en lite undran och så klart har webforum en plats på Kronans site också.
Klart slut..

Mvh Hallgern

Medlem sedan nov. 1999367 inlägg

Det var ju trevligt, och visst får du det! Det finns egentligen inget som kan hundra dig från att lägga en länk till en webbplats från en annan, såtillvida du inte gör det för att på något sätt kasta dåligt ljus över upphovsmännen ifråga! :)

Känn dig dock inte tvungen, det är inget som jag kräver för min egen del, jag blir självklart glad. Du kan dock känna dig mer tvungen att lägga upp en länk till webForum ;)

Jag höll på att skriva *Forum (självcensur ;) )!

Medlem sedan dec. 1999826 inlägg

Visst Hallgren jag blir bara glad :)

Vi behöver alla ha mer trafik till våra hem på nätet och du tycks verkligen ha lyckats bra :)

Länka på du, men jag säger som Sune känn dig inte tvungen. Jag tror inte jag gjort mig förtjänt av gesten :h

/sten

Personligen känns det bättre att fråga och göra istället för att göra sedan fråga och en sak till, "Jag tror inte jag gjort mig förtjänt av gesten" Fel! :) Både Du Sten och Sune har gjort er förtjänta av det pga all hjälp och alla idéer jag har fått av er.

Mvh Hallgren -Gott Nytt År :D

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Hallgren!

Det är två särskrivningar på förstasidan...

"Första sidan" - om du inte vill att det ska uttalas Första (break) sidan bör det stå Förstasidan.
"Meny förslag" - Menyförslag.
(Egentligen är Jultallrik också särskrivet, men jag anar att det försvinner ändå...)

mvR

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

Låt oss gräva fram alla gamla trådar, så alla nya medlemmar har möjlighet att läsa även dessa.

Plus att vi fräschar upp wF eftersom då är alla trådar "senaste inlägg" denna månaden istället för förra året ;)

Ha det bra!

Ja, jag vet!
Jag är tokig ibland :e

------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba

Medlem sedan aug. 20004 638 inlägg

*fattade inte att det var en gammal tråd förns nu*
;)

------------------
Axel - När sorken själv får välja.

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Är det dagens mode eller? Vem är det som startat det?

Vanligtvis brukar jag förlita mig på trendgurun Tok-Jimmie i min klass om vad som är dagens mode.
Ena dan kan det vara att ha ett busskort fastsatt på solglasögonen eller en mobiltelefon i strumpan och andra dan kan det vara att ha ett mynt i näsan. :e

------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/

Medlem sedan aug. 20004 638 inlägg

Säg till Jimmie att gräva upp gamla trådar så håller han sig till modet. Han är ju hopplöst efter nu.. :e

------------------
Axel - När sorken själv får välja.

Tokis följer inte moden, han skapar dem! :e
Och sen så tror jag inte ens han vet vad wF är.. :)

------------------
/Erik

Medlem sedan feb. 20002 218 inlägg

var det inte du som drog hit Chainsaw? dra hit tokis också :)

------------------
Jag håller kanske inte med Dig om det Du säger, men skulle med mitt liv försvara Din rätt att säga det.
email site

Hehe, nä det är nog inte så bra. Tänker på wF's bästa.. :e

------------------
/Erik

Medlem sedan feb. 20002 218 inlägg

jag med! ;)

------------------
Jag håller kanske inte med Dig om det Du säger, men skulle med mitt liv försvara Din rätt att säga det.
email site

Ni har för lite fritid ;) :e

------------------
-=-=-=-=-=-
Mvh Hallgren
Forumledare
True Design
-=-=-=-=-=-

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
138 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
120 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
140 ms — ändringar (db)