Ska hon ersätta Ms Lewinsky ?
------------------
BIRE
http://www.lifestyleshop.nu
webmaster@livsstilsbutik.com
46 svar · 1 044 visningar · startad av emission
Hon ska tydligen till Vita Huset. Huvaligen.
Ska hon ersätta Ms Lewinsky ?
------------------
BIRE
Det får vi inte hoppas Bire...men hon får gärna komma hem till mig ;)
------------------
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
[------Hallgren-------]
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Hallgren: Helt ok för mig. Hos mig kommer hon INTE in ! :e
------------------
BIRE
Hon är äcklig!
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
Lägg en spegel utanför dörren så kommer hon aldrig in.
Ohyggligt pinsam livsform. Nu också förärad med en listning i Anrells floskeltopp.
Fy f*** för henne rent ut sagt !
------------------
</BIRE>
...
Stackars Hallgren...
------------------
</BIRE>
.. kroppen är väl ok, men huvudet är alldeles för stort och uppsvullet.. *huga*
Äsch, ni är bara avundsjuka på mig!
Har jag inte berättat om mina bravader tillsammans med Victoria? :e
Läs tredje inlägget från slutet
HAHAHAHA!!! :e
ful bimbo...
i finland har vi mykke snyggare brudar...
.
.
.
om man räknar bort Linda Lampenius :)
Jag kan inte tro att hon är smartare än hon verkar. Snäll, kanske, men normalbegåvad.....icke. Pantade blondiner är kul på film, inte i verkligheten.
Nu kanske det är rätt fattigt att diskutera hur dum en viss person är, men jag kan inte hjälpa att jag blir upprörd när hon representerar Sverige.
"jag har faktiskt matat hemlösa med handen!"
Hallå?!
Jag skäms över att vara blondin... bruden har väl knappt IQ högre än sin skostorlek.
Alltså, på sätt och vis är hon ju rätt harmlös, hon gör ju ingen människa illa och det är ju en god kvalité.
Men att representera Sverige i Vita Huset är skrämmande, det bygger bara på myten om dumma blondiner i Sverige. Och jag vill då inte bli likställd en sån som henne.
Bilden av oss svenskar i USA är otroligt snevriden, jag drabbas av det vare dag på Internet när folk upptäcker att jag är svensk och blondin. De tror att alla tjejer är över 175 cm lång, har långa ben och är blåögda. Fast egentligen är vi blondiner i minoritet och längden på de flesta tjejer ligger väl kring 165-168 cm. *suck*
------------------
/Petra
Det vare det värsta, nu är jag riktigt :o och :( fast jag hade hellre velat ha en smile för besviken.
Jag trodde aldrig att ni hade såna sterio uppfattningar om folk.
Brimba:
Hon är äcklig
Så du är så jä-la mycket trevligare du då? Att kalla någon äcklig är ett personangrepp och det är fel.
Bire:
Stackars Hallgren
Så du menar att baraför att jag har en uppfattning om något så det fel och det är synd om mig..uh!?!?!?
flat-eric:
ful bimbo
Steriotyp!!!!!!!!
emission:
"jag har faktiskt matat hemlösa med handen!"
Så du tittar på henne och kritiserar(hånar) vad hon säger..
CyberPet:
Jag skäms över att vara blondin... bruden har väl knappt IQ högre än sin skostorlek.
Att skämas över att vara blond pga av ett man ogillar en person, tja vet inte hur jag ska besvara den saken..och att bry sig om vad ett annat land tycker om oss suger sten hår..vem bryr sig! Är det inte bättre att mot arbeta steriotypen genom att visa vem man egentligen är, istället för att gnälla om hur en person ser ut, uppförsig och IQ storlek och personligen tror jag inte att hon skulle vara där hon är om hon bara hade IQ som sin skostorlek.
Jaha, nu vet ni vad jag tycker. Visst jag säge inte att jag tycker att hon är väldigt skärpt m.m, men att kritisera någon på ett negativt sätt är fel (förutom Bill Gates ;) )
------------------
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
[-------Hallgren-------]
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
[Redigerat av Hallgren den 18 apr 2000]
"Så du är så jä-la mycket trevligare du då? Att kalla någon äcklig är ett personangrepp och det är fel."
Ska vi lägga till [ironi] och [humor] bland WF-taggarna? ;)
"Så du tittar på henne och kritiserar(hånar) vad hon säger.."
Japp.
Problemet med stereotyper är att de drabbar dem som inte orsakat dem.
Så du är så jä-la mycket trevligare du då? Att kalla någon äcklig är ett personangrepp och det är fel.
Självklart kallar jag henne äcklig.
Jag tycker det är fel av alla tjejer att klä sig enligt mig opassande i alla tidningar såsom "se o hör" som även 3 åringar läser.
Se på dagens 12 åringa tjejer, eller kolla i butikerna, det finns tajta plagg som dem skall bära!
Det är inte passande! Sen om det jag säger är personangrepp eller inte skiter jag i!
Jag tycker alla skall respektera tjejerna som dem är och skaffa sig egna flickvänner/fruar att titta på istället för att dregla framför Victoria Silvstedt m.fl.
Jag tycker även att hon INTE representerar Sverige på något sätt, inte min bild av den svenska flickan i alla fall.
Tack!
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
Tack själv Brimba! Jag håller med dig till 95% i ditt sista inlägg.
Emission...ironi och humor..ja, varför inte ironi ialla fall. ;)
Jag är inte helt humor lös ska du veta, men det är ju rätt svårt att veta hur någon menar om man inte använder våra älskade smiles..eller hur.
------------------
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
[-------Hallgren-------]
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Hallgren:
Jag håller med om att hon inte skulle ha varit där hon är idag om hon vore helt lost. Jag har kompisar som känner henne personligen och jag har själv pratat med henne så jag VET att hon inte är helt väck iaf... ;)
Skärpt eller smart vore ju kanske synd att anklaga henne för att vara. :e
Det här med att hon inte ser ut som den "svenska flickan" (om hon nu finns) är ju skitsnack! Hon är ju lång, blond, snygg och blåögd...om man åker runt lite i världen så kan jag lova att vare sig man är i Asien eller i USA så ser man inte sådana tjejer.
De finns faktiskt nästan bara i Sverige och i Norge! Den här klassiska blonda skönheten som vi i Sverige borde vara stolta över...inte skämmas över!
Ute "i världen" så är faktiskt inte uppfattningen om den "svenska flickan" att hon skulle vara bimbo. Det är bara något som vi Sverige säger (för att vi vet att det är så ;) I Singpore vet jag iaf att man betraktar den "den svenska" som nån slags värdig ledare åt deras kvinnor. Hon är smart, vacker och allt vad de kan drömma om. Det låter ju ganska konstigt men det var vad en kostym sa till mig där.
Det blonda hårsvallet är ju som bekant mycket eftertraktat där och i Medelhavsområdet.
Själv föredrar jag blondiner just av den enkla orsaken att jag tycker dem är vackrare. Fast det är klart...vill man satsa på nåt långvarigt så har det faktiskt hittills bara varit brunetter som har funkat... :q
:e Kungen av skitsnack har slagit till igen :e
Jag tror knappast att någon kan komma så långt som Victoria eller Pamela genom att bara vara snygg och ha stora bröst.
Det verkar snarare så att den klassiska svenska avundsjukan har slagit till.
------------------
Daniel Olsson - Vävkonsult
Personlig sida
KjAM Sekten Community
/N