Jag vill be samtliga här på wF att inte skriva "Varningar" om mig eller någon annan medlem när ni hälsar någon välkommen hit.
Detta ber jag er att respektera då jag inte tycker det är speciellt roligt att se mitt namn i nästan varenda tråd som en ny medlem skriver.
Detta handlar INTE om att jag tar illa upp personligen utan att jag är orolig för att det kan spridas en negativ bild om den personen det varnas för ideligen.
Detta inlägg är heller inte riktat till någon speciell medlem här på wF utan är en vädjan från mig till ALLA er ;)
Tack till Swey är också på sin plats här då det var han som uppmärksammade att detta kanske inte är så bra i längden.
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>BIRE The Hemsida</A> - En mental frizon utan onödiga undersidor
Jag vill be samtliga här på wF att inte skriva "Varningar" om mig eller någon annan medlem när ni hälsar någon välkommen hit./***/Matti är också utsatt av detta...
Ey!
För mig är det lugnt.. ni får gärna varna om mig.. för jag kan bli farlig.. :e
Men en ny medlem kan ju inte riktigt avgöra om det är ett skämt eller inte...
Vad spelar det för roll? Jag bryr mig inte om någon som jag inte känner tror att jag är ett elakt svin eller ett helgon.. - jag vet vem jag är och det räcker för mig.
Det var ett antal månader senast jag var med i en tramstråd om man inte tar med den där flummiga tråden som någon startade upp för ett tag sedan (idag)..