Hjälp en gammal räv som har glömt hur man gör...
87 svar · 739 visningar · startad av Gustav · sida 4 av 5
Frågan, av Gustav
Hur fixar man världens finaste tjej utan att paja vänskapen om det inte skulle funka? Det känns lite som att man har två alternativ: 1: Dramatiskt och mycket statushöjande. Det är med andra ord, blommor, fina ord, sanningen rakt ut. Film stuket liksom! 2: Känner av situationen, kanske super lite, ser på varandra, närmar mig lite...Om båda vill då slutar det med att vi hånglar. Inget särskilt
Läs frågan i sin helhet →Igår så skrev hon i ett email att hon ville "busa". Vad kan det betyda mer än en sak??? :e
Fast sen på kvällen var hon upptagen med sina kompisar...jaja...vi ska käka lunch imorgon iaf! ;)
Gustav, jag är förvirrad.... du har alltså en flickvän som du tydligen gillar och sen strular du med nån annan...eller är det samma tjej????
Om det inte är samma tjej tycker jag du borde kassera in datorn då din flickvän riskerar att läsa denna tråd.
JÖSSES! :o
------------------
/Petra
Okej, hur gick det med lunchen och busandet..?
Det finns ett webForum som är nyfiket! ;)
------------------
Det ser mörkt ut på Sveriges avbytarbänk
Jahapp... då var det bara att plocka fram kladdkakorna och saften och vänta då... :)
Brimba... du har fått konkurens på såpafronten... stå upp nu! :e
------------------
www.webeye.nu
Den här såpan kan bli intressant.
Langar du hit en kaka, Vide? ;)
------------------
/mvh Swey
eyy, det var ett tag sen jag såg såpa.. Ge mig lite tips för hur man avnjuter den bäst!
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
Visst... *skickar en kaka till Swey ...ooops... inget frimärke* Har du ett frimärke? 25kronors... (måste skicka med paket :))
------------------
www.webeye.nu
Vilken uppmärksamhet! Kan ni inte lära TJEJEN att ge mig sån uppmärksamhet? :e
forts.
Vi var ute på en MYCKET trevlig och mysig lunch...hon är verkligen otroligt svår alltså. Ger hon mig en blick som inte kan missuppfattas en stund kan hon efter nån minut verka helt ointresserad...det är väl antagligen ett av skälen till att jag gillar henne... :( (eller så är det bara att hon är den trevligaste och sötaste flickan jag någon gång träffat :) )
Det här med busandet gick inte så bra...hon har kompisar som hela tiden uppehåller henne med annat. Trist! Fast å andra sidan är det ju skönt med en tjej som har egna kompisar och inte måste hänga med ÖVERALLT! PLUS att det antagligen var bra att det inte blev nåt busande eftersom det nästan alltid tar slut ganska fort då. (nej, inte fort på det sättet era snuskhumrar :e )
Igår så satt vi och mailade mellan jobben och då gjorde jag som CyberPet föreslog: Frågade henne vad hon tyckte att jag skulle göra med "den där tjejen".
Det värsta var att hon tyckte att jag skulle vänta lite och se om jag inte kunde få det att funka på riktigt med min nuvarande flickvän...kanske förnuftigt men fruktansvärt oromantiskt! ;)
Då tänkte jag att hon kanske genomskådat mig och ville bryta innan det gick för långt...vilket jag (låtsas för mig själv) accepterar.
MEN nu ringde hon och hörde om jag ville följa med henne på fest ikväll som hennes "kavaljer".
HUR SKA MAN TYDA DET?!?!?!?!?!?!?! Hade det varit en "vanlig" tjej så hade jag bara tagit det på ett sätt, fast med den här är det annorlunda...känner mig osäker på nåt sätt. Det är jobbigt eftersom jag alltid har levt på mitt självförtroende. Vad gör man när det sviker?
fortsättning följer förhoppningsvis imorgon...om jag inte drömmer mig bort om HENNE hela dagen eller om hon tvingar kvar mig i sängen. *asgarv* :e
Nästa avsnitt:
Imorgon kommer flickvännen hem och vad hände egentligen ikväll. Fortsättning följer! :e
*Batman-ledmotiv*
Gustav, du har sjunkit i mina ögon. :(
Du har en flickvän redan och de behandlar henne som skit när du trånar efter andra tjejer.
Så jag tycker du ska bestämma dig.
1.) Stanna med flickvännen och verkligen SATSA på henne
2.) Gör slut med flickvännen på ett SNYGGT sätt
3.) Gå i ide!
------------------
/Petra
Ja jisses...
Gustav, skärp dig, du ger ju oss killar dåligt rykte... :(
CyberPet, jag håller fullständigt med dig.
Ikväll kommer min flickvän hem...
Så jag har bestämt mig för att ta tjuren vid hornen och göra en häftig sak:
Bägge två kommer hem till mig ikväll så då ska jag berätta hur det ligger till...
Antagligen kommer bägge be mig dra åt h*lvete, men det känns ändå mest rätt. Ärligast!
Så ni som inte hatar mig ännu kan väl önska mig lycka till? Det kan jag behöva... ;)
fortsättning följer...
Öh, jo du behöver verkligen ett lycka till - för att överleva... :l
Ska festa till det i kväll, så jag tror minsann jag ska tillägna dig en bärs, för din välgång rent fysiskt... :e ;)
------------------
Det ser mörkt ut på Sveriges avbytarbänk
Har du någon juste stereo eller dator jag kan få ärva? :e
Det senaste inlägget av Gustav var bland det mest korkade jag hört..
Ta den som har mest pengar förståss !! :e
------------------
Explorer in a further region of experience.
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu" TARGET=_blank>www.LifeStyleShop.nu</A>
Såpan verkar kunna töjas som s-i-r-a-p... och min popcorn-maskin är trasig... :(
Jag måste en ny, bättre, fort! Tips :q
NI KAN INTE FATTA VAD SOM HAR HÄNT!!!
Bägge kom hit och jag bjöd på middag och allt sånt som vanligt och kvällen flöt på bra.
TILLS jag började närma mig ämnet...till slut satt vi här och berättade precis vad vi tycker och känner...hur moget beteende som helst! ;)
Först kom det fram att min "flickvän" tyckte som jag att det inte fanns någon passion i vårt förhållande och höll (precis som jag) ihop det endast för en sak...som utförs i horisontal-läge. :e
DÅ var ju hon avklarad... ;)
Sen var hon tvungen att åka hem men jag och TJEJEN satt kvar och lyssnade på musik och hade det allmänt trevligt...hon är verkligen helt otrolig på alla sätt och vis! Efter ett tag så slänger hon ur sig nån fråga i stil med:
"Tror du att vi skulle passa ihop, Gustav?"
Hmm...vad svarar man på det? JA!!!
Det trodde och också så vi bestämde oss för att göra ett försök...SÅ BARA!!!
JIPPIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!
Nu är klockan 06:00 och jag har precis kört hem henne...inte dåligt att jag var nykter ikväll va?
(om någon undrar så var alla tre helt spiknyktra ikväll :e )
Nä, nu måste jag se om jag kan träffa min säng i trötthetsfallet...GODNATT!!!
*lycklig och fortfarande osäker på om jag drömmer eller inte*
Det verkar som om denna såpan har fått sitt slut nu då.
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se">Mvh Chavez
</A>
UIN: 73975020, endast vettiga människor tillåtna :)