Det är onödigt att "skapa" nya moderatorer om det finns befintliga som kan moderera de nya forumen. Det måste ju finnas kvar några vanliga medlemmar också..
Jag antar att du ville bli moderator (eftersom du skrev inlägget), varför ville du bli det? *undrar*
Vi har tillsatt de nya moderatorerna och anledningen till att vi inte tog in några nya denna gång är att det redan fanns tillräckligt många gamla moderatorer som var intresserade.
Det finns fortfarande flera gamla moderatorer som är villiga att moderera fler forum i framtiden enl de intresseanmälningar som gjorts.
Citerar Matti här:
Det måste ju finnas kvar några vanliga medlemmar också..
Ungefär så kan man ju se det...
Vi tar givetvis emot fler intresseanmälningar från ickemoderatorer för framtida bruk då vi garanterat kommer behöva att bygga ut webForum ytterligare under hösten samt att de moderatorer som är intresserade av fler forum kanske inte är intresserade av just de forumen som tillkommer..
Med andra ord: Den som är intresserad av att moderera ett nuvarande eller tilltänkt forum bör anmäla det intresset till dess forumledare.
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>BIRE The Hemsida</A> - En mental frizon utan onödiga undersidor
Antar att smurja vill ha en titel(?). Borde ni inte ett titel-system införa detta? Var det inte så att det fanns ett tidigare? Eller finns det? Medlem > Veteran > Expert (inom ett visst ämne).
Sen så tycker jag att det finns Moderatorer i vissa forum som man nästan aldrig ser skriva inlägg.
T.ex. Javascripts konferensen, ta inte illa upp RGB men det finns många som är mer aktiva där, t.ex. spango tror jag skulle passa till det..
Ähh, när jag erbjöd mig att vara moderator för ett forum fick jag inte ens ett svar!
Då är det ju roligare att ringa på TVomröstningar, för då får man iaf en Tack för din medverkan som svar!
Jaja, moderatorerna är nog bara en klubb för inbördes beundran, så lika glad är jag för det!