Hur hittade ni?
36 svar · 391 visningar · startad av Grymt · sida 2 av 2
Frågan, av Grymt
Kan ni inte alla berätta hur ni hittade till wF? Själv fann jag vägen hit genom altavista när jag sökte på Ultimate Bulletin Board, för att jag ville ha ett eget forum...sen fastande jag. berätta era hemligter för mig nu.. :h \------------------ You have the right to remane violence.
Läs frågan i sin helhet →jispir: Va kul att åtminstone en person har sett min wFbanner 
Kjell: Får man provis på jispir's inlägg nu eller? 
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>BIRE The Hemsida</A> - En mental frizon utan onödiga undersidor
Hade inte heller hört talas om eForum innan jag hittade hit. Vad det verkar är det ingen större förlust heller. 
------------------
Alla rättigheter kopierade. All reservering förbjuden.
Jag blev hitlurad av den numera sporadiskt besökande administratören Sune.
Jag erkänner även att jag drog hit emission, bgu, knight & nå'ra till...
------------------
med vänliga
Rikard
forumledare, webForum
Jag hittade till Webforum från någon form av nyhetsbrev...
Fast jag har inte varit medlem speciellt länge.
------------------
SteveNet - stevenet@webmarkit.net
Stjäl inte mer än vad du kan bära, staten hatar konkurrens.
Förmodligen smygspam på Passagen eftersom det var där som jag var innan.
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
Även jag var med i upproret på eForum. Jani hade det hett om öronen där ett tag. Det blev snack om ett nytt forum, men jag fick inte mycket veta, mer än att det var saker "på gång". Jag minns ett temporärt forum, som sedan utvecklades till det wF är idag.
Tack Kjell och Sune för ert fina initiativ!
Jag betalar gärna 50:-/månad om det skulle behövas för eventuell serverdrift eller serveruppgradering.
Tack!
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
*Ställer gärna upp med en 50 lapp*
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>BIRE The Hemsida</A> - En mental frizon utan onödiga undersidor
Kommer också från Passagens HTLM-forum som jag numera besöker mer sporadiskt. Hade inte heller besökt eForum innan jag kom hit, och känner mig (vilket inte verkar vara speciellt ovanligt) helt vilsen där
.
/Csson
ahhhhh... vilka jäkla minnen ni har, jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår 
------------------
//
<Simon(@)Tennedal(.net)>
Kjell såg ett av mina vansinnes inlägg på e-forum och informerade om denna tjänst.
var ett ganska hett inlägg om allt som inte fungerade där fick tom två av deras admin att svara ute publikt på mitt inlägg.... Sedan dess har jag inte skivit ett inlägg där utan håller mig helt och hållet till wF
------------------
[McD - Burgers for the people!]
Hörru du! Vet du nått om flugor i trumpeten?