Är du säker på att du inte loggat in med en annan profil?
------------------
° 4711 - the number of the geek °
8 svar · 262 visningar · startad av Erik Juhlin
Usch vad arg jag är nu! 
Jag satt här och wF:ade och helt plötsligt gick strömmen. Okej, tänkte jag, det kommer väl igång igen. Och det gjorde det efter ca 5 minuter. Men när jag startade Windows 2000 så hade alla mina inställningar försvunnit! 
Alla hade ikoner försvunnit från skrivbordet utom de som finns från början, alla e-mail i Outlook, alla mina favoriter, hela Office paketet och många många inställningar.. 
Jag vet nästan inte vad jag ska göra, var inte alls beredd på att något sånt här skulle kunna hända. Jag trodde Win2k var ett stabilt operativsystem som inte skulle krångla... 
Men nu har jag upptäckt att det är t.o.m. sämre än Windows 95. 
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Är du säker på att du inte loggat in med en annan profil?
------------------
° 4711 - the number of the geek °
Liiiiiiiider med dej
Hoppas att du får ngn rätsida på det hela. Allt kan ju ej bara försvinna egter ett strömavbrott tycker jag.
------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*
Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den."
Nu funkar det äntligen! 
Det hade med användare att göra, men igår såg det faktiskt inte ut så här. Eller så missade jag det eftersom att jag var trött och sur :/
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
För hundra år sedan så hade vi inte elektrisitet, ändå så klagade ingen på att datorerna inte fungerade.
Som sagt, det var bättre förr 
//Demo
OT: Det var bättre förr ja... Man hade inga problem med borttappade papper när man ristade hällristningarna... 
------------------
PC-älskare prasslar i säven, och har malt i ryggen
www.webeye.nu
Har du gjort lumpen?
*Aj då.. Var la jag nu den där berghällen..* 
------------------
/Axel - www.AxelWeb.nu
"Det finns ett motståndarlag och det påverkar vårt spel" /Tommy Söderberg