...och så skriver du om det här... 
men jag håller med dig, man TYCKER ju att hon kunde betala direkt...
\\Magnus
[Redigerat av Magnus den 07 sep 2000]
17 svar · 292 visningar · startad av elfwing
Har hört idag att hon tydligen har en ganska fet skuld hos expertkonto som hon inte verkar så pigg på att betala ... !
Men expertkonto har inget sagt till pressen .. dels för att vi i vanliga fall inte hänger ut våra kunder ... men oxå givetvis för att man säkert skulle stöta sig med en massa "sossar" om man gjorde det ... 
Fattar inte .. hon ska väl ha råd att betala kontant ... istället väljer hon att använda en kredit ... hjm ???
Man kan nästan tro att hon är "missbrukare" !?
------------------
GANDALF
...och så skriver du om det här... 
men jag håller med dig, man TYCKER ju att hon kunde betala direkt...
\\Magnus
[Redigerat av Magnus den 07 sep 2000]
..man får skriva saker om offentliga personer, tex. politiker.
skriver matti samtidigt som jag kom på det själv och redigerade bort följande rad från mitt föregående inlägg:
hoppas att ingen P.U.L.are ser detta
\\Magnus
Meddelanderätten gäller alltid, dvs att man har rätt att lämna uppgifter om politiker osv. Och man kan inte bli fälld eller nåt sånt för det! 
------------------
Alla rättigheter kopierade. All reservering förbjuden.
Det finns många olika problem med beroende. Spelberoende, kontokortsberoende, alkoholberoende, narkotikaberoende och drogberoende.... jag ser ingen skillnad här. Det Mona Sahlin inte gjort är att erkänna att hon är sjuk och behöver vård för sitt kontokortsberoende. Kan vänsterpartiets ledare erkänna och bearbeta sitt alkoholberoende kan väl Mona Sahlin göra det också.
------------------
/Petra
Veni, Vedi, Visa – Jag kom, jag såg, jag handlade
Jag är inte expert .. jag bara jobbar där 
Det sista nu med skatten gjorde väl iaf att bägaren rann över ... hon skyller det på ett missförstånd ... !? !?
Frågan är bara vad en person som tjänar så mycket pengar som hon ändå gör behöver kredit till ?
Skulle vara roligt att veta vad Partiet har sagt till henne när inte pressen fått höra på ... 
------------------
GANDALF
SÅ mycket tjänar hon ju inte, hon har bara 71000:- i månaden före skatt så det blir inte så mycket kvar att leva på efter skatten, kanske bara dryga 30000 netto i månaden. Stackarn, klart att hon har svårt att få det att gå ihop med ekonomin.
Jag är inte expert .. jag bara jobbar där
Jovisst.. Hur förklarar du vad det står på din infosida då? Yrke/Titel: Expert. 
Jag var där i måndags tror jag, men såg bara Johan (?) jag ska allt ta och lista ut vem du är.. =)
------------------
/Axel - www.AxelWeb.nu
"Det finns ett motståndarlag och det påverkar vårt spel" /Tommy Söderberg
Jo .. jag jobbar hos expert som expert ... men .. jag är ju inte expert ... !!! eehhhhh ...

*bara en bricka i spelet*
Axel .. det är inte schysst ... du får allt ta och presentera dig om du listar ut vem jag är ... !!!
*inte lätt att missa*
------------------
GANDALF
Offentliga personer lär få nämnas enligt PUL, men däremot får man inte utsätta någon för förtal vilket ovanstående skulle kunna betraktas som. 
------------------
med vänliga
Rikard
forumledare, webForum
Nja, om vi bortser från Internet så kan en anställd på Regeringskansliet (eller motsvarande) utan att räkna med repressalier meddela Expressen om att den-och-den politikern har en hög obetalda p-böter eller nåt sånt.
Fast här på wF dras vi ju med PUL också, men Mona Sahlin är nog att anse som en hyfsat offentlig person. 
Förtal är däremot en helt annan sak då anklagelserna inte ska ha någon grund för den benämningen. Eller har jag fel? 
------------------
Har hört idag att hon tydligen har en ganska fet skuld
Det är en hörsägen mer än fakta så jag måste nog tyvärr sälla mig till Rikard och anse att det kan vara förtal det är frågan om 
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>BIRE The Hemsida</A>
Njaää, inte direkt förtal väl? Det framgår väl med all önskvärd tydlighet att det är fråga om ett rykte? Skulle det verkligen hålla i rätten?
------------------
Kanske inte...
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>BIRE The Hemsida</A>
har ett foto på Elfwing till Axel 
------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*
Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den."
Har inte Expert en slogan som går "Expert. Vi är vad vi heter."?
Falsk marknadsföring kanske? 
[Redigerat av Kim den 08 sep 2000]
Slogan: Vi är vad vi heter .. anspelar på att vi är experter ... klart vi är ... !!!
Men det framgår inte vad vi är experter på 
Kan bara tala för mig själv ... jag anser mig vara en expert på att se till att ha nöjda kunder som alltid får det dom vill ... dvs jag prackar inte på dom ngt som dom inte behöver ... !!!
Ett besök hos oss (mig) i vår butik ska vara en positiv upplevelse som etsar sig fast i minnet så att kunderna tänker på oss (läs mig) nästa gång dom nehöver ngt !
Nååå ... nu vill jag veta .. har jag gjort mig skyldig till brott mot PUL ???
I så fall måste jag ju anmäla mig själv till lämplig instans ... !
------------------
GANDALF