Såg en annons idag där man sålde något som heter ms office hemma för stark reducerat pris. Äntligen har ms fattat galoppen! Professionalvarianten kostade 1495:- för privatanvändare vilket är ett betydligt bättre pris än man varit van med från ms sida.
Vettigt steg av Microsoft!
11 svar · 219 visningar · startad av a
Och finns för flera OS också 
Annars kan man köpa Microsoft Office Small Business Pack. Det kostar inte så mycket och där ingår Word, Excel, Outlook m.m.
Har iofs. funnits ganska länge. 
------------------
- Swey
Bäst, vackrast, styggast...
"StarOffice är ju helt ok också"
Programmen är okej, men den integrerade miljön är klåpig. Tycker jag.
Fast jag läste att det inte följer med någon manual (förutom då i PDF-format eller så, kanske). Hur vettigt är det???!
------------------
/Petra
Veni, Vedi, Visa – Jag kom, jag såg, jag handlade
Fast jag läste att det inte följer med någon manual (förutom då i PDF-format eller så, kanske). Hur vettigt är det???!
Eftersom programmet är gratis skulle Sun nog gå med förlust om dom började sprida ut gratis tryckta manualer. Vill man ha den i pappersform är det ju bara att börja skriva ut.. 
------------------
mk.st
Matti, ämnet är Microsoft och det var nog Microsoft CyberPet syftade på.
Jag tycker det är vettigt att inte skicka med manual eftersom det går lika bra att läsa på datorskärmen. Vill man ha en skriven kan man köpa en bok om ämnet.
------------------
- Swey
Bäst, vackrast, styggast...
Cannon...
------------------
[McD - Burgers for the people!]
Om du inte besöker min sida, så får du en snigel i ögat!
Matti, jupp det är som Swey säger... Jag pratade om MS och deras billiga program, som saknar manualer.
Tack Swey för förtydligandet. 
------------------
/Petra
Veni, Vedi, Visa – Jag kom, jag såg, jag handlade