Eftersom vi redan utnämt Sune till president så är det väl lika bra att vi ställer upp då. :e
------------------
/Petra
Macälskare gör det i kubik
26 svar · 2 039 visningar · startad av J0han
Enligt Aftonbladet vill svenska folket ha ett nytt alternativ till till dom svenska riksdags-partien, så varför inte? :e
------------------
vem fan orkar göra signaturer? :-P
Eftersom vi redan utnämt Sune till president så är det väl lika bra att vi ställer upp då. :e
------------------
/Petra
http://cgi.webforum.nu/wf/Forum36/HTML/000070.html
------------------
/Petra
Kan ni utnämna mig till minister om vi kommer in i riksdagen nästa val?
Sorry Kim, du måste lära dig att orka läsa igenom långa texter innan det kan komma på tal att göra dig till minister. :e
[Redigerat av Rikard den 27 jul 2000]
Och vad skulle partiet stå någonstans? Det fria alternativet, kanske? Ingen spam åt folket... japp, så skulle det vara... :)
------------------
PC-älskare prasslar i säven, och har malt i ryggen
www.webeye.nu
Vilken kategori spel tycker du mest om?
Jag satt och läste ett avtal på webproduktion på tre sidor.
Tänk dig själv, tre sidor avtal med en massa paragrafer.
Det tog mig 40 minuter att läsa allt det där (jag var ju tvungen att förstå allt) :e
*klappar Kim på huvudet*
Livet är inte alltid lika lätt skall du veta... ibland är det fyra sidor... :e
Det kommer bli jobbigt för dig när du skall ta körkortet också... tänk dig, en hel bok fylld med en massa teori... :)
------------------
www.webeye.nu
Kim har redan varit duktig o tagit körkortet. för bil vet jag att han kör. Fast man vet aldrig det låg kanske ett körkort i kelloggspaketet en solig söndagsmorgon? :e
------------------
P E T E R D A M A N
"Jag gör det bara för pengarna"
Från det att jag började plugga teorin tog det 2 månader innan jag hade körkortet i min hand!
Förmodligen snabbare än dig Vide. :e
Japp det var snabbare än mig... men då började jag köra på USA stora sex-filiga motorvägar när jag var fjorton... lagligt? *erhm* Så det tog några år för mig från det att jag började köra bil tills det att jag tog körkortet... :)
------------------
www.webeye.nu
Vad har det här med webforum-partiet att göra? :q
ibland är det fyra sidor...
*asgarv* :e
Så webForum-partiet ska även stå för teoriböcker med mindre textmassa? ;)
Det är olika politik i USA... där få man inte köra bil när man är fjorton... bara i vissa stater... och bilkörning har skapat sig en politisk profil som sansat ingår i långa texter som Kim inte orkar läsa... ;)
------------------
www.webeye.nu
Jag orkade läsa det där långa avtalet om webben *suck* :l
:e
Jaa, wFpartiet tolererar inte långa teoretiska texter!
Tycker vi ska ställa upp ett gäng såna krav, helt sanslösa - för det blir ju roligast då! :)
Exempel:
SFS - Sveriges Förenade Studentkårer har SFS-fullmäktige lite då och då under året då alla delegater samlas under tre mycket intensiva dygn för att besluta om dittan och dattan. De har alltså ett enda långt möte om allt detta då det konsumeras enorma mängder choklad, Jolt och kaffe. En sen natt beslutades följande:
SFS ska arbeta för de svenska studenternas bästa på ett nationellt, internationellt och kosmiskt parallellt plan.
Bingo! :e
Vad ska vi jobba för mer? Avskaffa hårddiskkrascher?
------------------
Alla rättigheter kopierade. All reservering förbjuden.
Nja, vi kan ju börja med att avskaffa den där blåa rutan med vit text som dyker upp titt som tätt hemma hos mig. :l