webForumDet fria alternativet

Ett HETT ämne kanske ?

Politik & samhälle

23 svar · 252 visningar · startad av Annelie · sida 2 av 2

Frågan, av Annelie

Häromdagen startades en tråd om att rökande gravida kvinnor var bland det värsta. Jag har nu i dagrana vart med (ej själv) om det JÄVLIGASTE en kvinna någonsin kan drabbas av tror jag. Min kusin är nygift för ca 2år sedan fick i sommar en underbar dotter. Hon är bosatt i Grekland med sin man. De var här i Sverige för att hälsa på oss och var då strax utanför Stockholm på galej. Av ngn anledning t

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan mars 20002 542 inlägg

Tack ! Har blivit lite mer peppad att orka vara stark. För det är mitt dilemma nu, Jag vill gärna bara krypa ihop i fosterställning dra täcket över huvudet för att sedan vakna upp o inse att allt bara var en hemsk mardröm ! Tyvärr så vet jag att det inte var fallet . Men det är så tufft att behöva se en person man håller av så gudamycket må så fruktansvärt dåligt.

------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*

"Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger." Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den.

Medlem sedan dec. 20011 685 inlägg

Det är vid såna här tillfällen jag inte bryr mig om jag hade slagit ihjäl honom... fy fan säger jag bara...

------------------
huh?

Medlem sedan mars 2000344 inlägg

Ååh Annelie, så fruktansvärt!! Såna här gånger räcker ju ord ingenvart, men du ska veta att jag verkligen känner med din kusin, hennes familj och alla er andra. Gissa om jag ska hålla tummarna för att hon klarar sig undan HIV iallafall. Usch, jag kan inte föreställa mig hur hon måste känna sig nu.

~ Maja

Medlem sedan feb. 20002 218 inlägg

Usch!!!! Såna här människor är det bara att ställa upp mot en vägg och skjuta!

------------------
01 | 02
För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)