webForumDet fria alternativet

Min browser stödjer helt plötsligt inte....

Webbutveckling

6 svar · 306 visningar · startad av Annelie

Medlem sedan mars 20002 542 inlägg
Frågan#1

java ??? Detta är säkert fel ställe , men jag vill ha svar ändå ;) Säg inte att det hittas under tools, internet options och advanced för där hittar jag inget ..... :(

------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*

"Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger." Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den.

Medlem sedan apr. 20002 487 inlägg

Och vilken browser använder du :q

Ooops :) IE 5.0

------------------
Mvh /Annelie

"Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger." Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den.

Medlem sedan juni 2000841 inlägg

Det kan ha varit att du sagt "Nej" när den frågade om du ville köra/installera nåt cert. Starta om å testa så kanske det fungerar...

------------------
PS
ps@linux.nu
www.PSfactory.com

Medlem sedan dec. 19992 555 inlägg

Ganska säker på att inställningarna för Java inte ligger under "internet options -> advanced" utan under säkerhetsinställningarna (där går det att ställa in i detalj vad som skall tillåtas - beroende på säkerhetszon).

Men jag har tyvärr inte IE tillgängligt f.n.

------------------
Robban < robban@lipogram.com >

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Har samma problem med IE4. Har inte lyckats göra nåt åt $k|t3n på ett och ett halvt år.

------------------
-- spango
Livet står på lur alldeles bakom knuten.

Innan jag frågade här så startade jag om , just för att kolla men det är kryssat. J*A IE !! Säkerhets inställningarna ?? Hmm , dax att börja operation sökning nu då.

------------------
Mvh /Annelie

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
125 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)