...som endast syftar till att samla beröm till allas vår emission .
asså den mannen...
inte nog med att han kan allt som finns att kunna, han är en riktig jäkel på att förklara också. det tar emission två rader att få fram vad som tar mig tio rader att skriva inledningen till.
emission for president!!!
------------------
<A HREF="http://www.cartman.nu" TARGET=_blank>
det man inte minns har inte hänt.
hit med en berka!</A>
För bughawk som uppenbarligen sovit som en stock på allehanda sammhällskunskapslektioner kan jag förtälja att en president är statschef och att en statsminister är regeringschef.
I en monarki som våran är den kungen som är statschef.
"Jag vill inte bli statsminister. Kan ju inte stå och rabbla kod under partiledardebatterna.....
"Hörru opositionsledaren! Er hemsida är så risigt kodad. Vakna!" "
Hehehe. Jo, det skulle du kunna...
Hörru Göran Persson... du var mig en elak liten bugg alltså... det verkar som om du fått paragraph-taggarna fullständigt felplacerade.
Det gäller att följa W3Cs standard oavsett du vill eller inte om du inte ska råka ut för kompabilitetsproblem!
Nej,nej, nej... nu får du lugna ner dig lite Göran... kan du dämpa dig från <H2> till <H4> åtminstone?
Och vi kan inte förkasta en stor del av befolkningen bara för att de inte vill använda samma dator som du... det finns folk som föredrar Mac!
Och du Bo Lundgren... varför chattar du så förbenat om att alla webbsidor måste vara blå? Om du nu så gärna vill detta så får du väl fixa ett Cascading Style Sheet!
Och Gudrun... Gudrun, Gudrun Gudrun. Jag vet att du är lite flörtig men... måste du lägga <BLINK>-taggar på all text i dina mail, det blir så förbenat svårt att läsa?
;) ;) ;) ;) ;)
------------------
Med vänliga hälsningar,
Sune Andersson, webForum Admin.