webForumDet fria alternativet

Skit oxå!!! =(

Småprat

5 svar · 295 visningar · startad av jispir

Medlem sedan maj 20011 343 inlägg
Frågan#1

Om nån såg på stadskampen idag så fattar ni varför jag är lite nere :( bor i uddevalla. Är en trogen sådan som har skrikit ihjäl mig och så klantar sig Tommy Reinhardt och tappar sista bollen så trollhättan han i kapp! :(

Hur känns detta då!? :(

Nån som tror att Uddevalla vinner borta??

------------------
/Jesper

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Ja det var synd, men det var ju inte bara han som tabbade sig...fast ni var ena dj...r på att simma!
Jag ska hålla på Uddevalla nästa gång.

------------------
---Jippi!---

-PeW-

Medlem sedan aug. 20004 638 inlägg

Stadskampen är ett idiotiskt, tråkigt program. (plus att inte Mjölby kommer vara med nån gång) :)

------------------
/Axel - www.AxelWeb.nu
"Jag hälsar press, TV, radio och framförallt massmedia hjärtligt välkomna." /Christer Abrahamsson

[Redigerat av Axel den 01 sep 2000]

har ni inget bättre för er än att titta på Stadskampen? :q

------------------
portrait of authOrity

Medlem sedan maj 20011 343 inlägg

Det känns uppiggande PeW nä det var ju inte bara han som tabbade sig men han skulle inte tagit ut segern i förskått så som han gjorde :( Ja vi är bra på att simma vi har ju Louise Karlsson en känd simmerska vet du väll :)

------------------
/Jesper

så klantar sig Tommy Reinhardt och tappar sista bollen så trollhättan han i kapp!

Han slog i huvudet och blödde oxå! Oj vad det rann. Men som tur var så fick han en reklam handduk.
Men som sagt, ingenting är avgjort förrän finalen är avgjord.

Tycker dock inte att programmet är speciellt bra, men en fredag, efter en veckas slit, så kan man behöva något lättsmält.

//Demo

[Redigerat av demo den 01 sep 2000]

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)