Sitter och arbetar på ett forum, men jag vet inte riktigt hur jag ska "bygga upp" det, alltså, med svarade medelande medmera.. kommer inte på nå annat bra sätt, en som är här på wF alltså..
medelande
svar
svar
svar
men är detta okej ?
copyright ?
man vill ju inte reta upp några här på wF, om inte, nån som har något annat förslag ?
------------------
/Simpa Nån som har nåt förslag på nån rolig signatur? :o)
Jaap, jag håller med..
det här är den bästa lösningen, har kollat runt lite, på lite olika "gratis forum" , det är många osm har gjort på detta viss , så... men,, men !?
är det ok ?
------------------
/Simpa Nån som har nåt förslag på nån rolig signatur? :o)
Det är ju i princip de två alternativen som finns, och ingen har ensamrätt på något av sätten (lika lite som att ha en meny till vänster).
Det här är ett mycket smidigare format än Passagens, och det går ändå att föra olika diskussioner i samma tråd (även om det kan bli lite rörigare ibland).
Du får absolut inte kopiera metoden "inlägg först, sedan svar". Detta sätt att strukturera meddelanden och svar patenterades 1887 av den österrikiska majoren Franz W. Geschäft, primärt för användning på den då populära tidskriften Donnerswetter auf Mains insändarsidor.
Tillika är metoden att skriva meningar med stor begynnelsebokstav, metoden för att andas, metoden för att hålla handen för munnen när man hostar samt metoden för att ha färgseende patenterade av samme man. Intrång i dessa patent kan medföra prygel eller böteserläggande.
Jag ser även att ditt alias är Simpa. Detta namn är upphovsrättsskyddat av Svenska Sportfiskeförbundet och jag uppmanar dig omedelbart att byta namn till ett som inte på något sätt inkräktar på andras upphovsrätt, ett förslag är namnet "x65%4I/66t" eller "w@@12jkas%%".
För att göra mig impopulär:
Jag tycker att den här designen på wf är irriterande. Det går inte att låta ett inlägg grena ut sig, som de har en tendens att göra. Diggar Passagens variant bra mycket bättre.
------------------
-- spango Livet står på lur alldeles bakom knuten.