Nokia's ny modeller är ju grymt bra! Lätthanterliga och kraftfulla! Ericsson tycker JAG känns krångliga (menyer etc)
Tycker JAG...inte mina freinds.. :)
------------------
alfredssons.com - äntligen igång!
29 svar · 406 visningar · startad av murofbew · sida 2 av 2
Vissa människor verkar ha oändligt med argument för att just deras mobiltelefon är marknadens bästa och coolaste modell.... Själv bryr jag mig inte om det finns fjorton melodier eller bara en vanlig ringsignal osv. Jag vill kunna ringa och ta emot samtal, det räcker för mig. Vad tycker ni? Är det tufft med mobiltelefoner, eller kommer märket på telefonen att bli lika oviktigt som märket på dammsu
Läs frågan i sin helhet →Nokia's ny modeller är ju grymt bra! Lätthanterliga och kraftfulla! Ericsson tycker JAG känns krångliga (menyer etc)
Tycker JAG...inte mina freinds.. :)
------------------
alfredssons.com - äntligen igång!
Headset'et agerar antenn när telefonen används och har i vissa studier (engelska) visat sig ge högre elektromagnetiska fält än om man pratar i luren på det gamla hederliga sättet.
Det är numera överbevisat att detta inte är sant ... ett headset har enligt NY forskning visat sig vara HELT ofarligt att använda och eftersom telefonen kommer längre bort från huvudet så minskar strålningen mot hjärnan !
Vad ska man tro :q
skit i vilket märke som står på telefonerna ... tänk på vad ni ska använda dom till och huruvida utseendet och storleken har ngn betydelse ... !
Vad det gäller hållbarhet så kan det nog vara så att ericssons telefoner skickas på service ngt mer frekvent men Nokias 3210 har visats sig vara ett problembarn jämfört med Nokias tidigare modeller ... just nu har Nokias huvudserviceverkstad ("misi") så mycket att göra att det tar 3-4 veckor att få tillbaka sin telefon !!!
Själv har jag en siemens s35 *vet inte varför det blev så*
------------------
*buttersmurfen*
Jag gillar menyerna på T28 (lika som på R320)
För att ta sig te tetris; Vänster --> Yes, 6, Yes, Yes åså spela :h
------------------
Devil outside
Jag har Nokia 7110, och den duger :e :e :e
------------------
Där Palle drar fram - försvinner allt damm!
JoakimE: Tetris ligger ju på "Mina genvägar"... Givet ju. :e
[redigering]
Såg inte att du också hade det, sorry. :)
[/redigering]
------------------
tl@beta.telenordia.se
http://oviss.framtid.nu
[Redigerat av Tomas den 19 aug 2000]
Tomas: eeeh, vänster --> Yes så är jag på mina genvägar, Tetris ligger som val nr. 6
------------------
Devil outside
Antenner:
På Nokias modeller utan antenn agerar inte hela telefonen antenn som strålar åt alla håll utan den ligger på baksidan, dvs bort från huvudet. Ta bort bakstycket på en 3210 och kolla!
Vanlig antenn strålar åt alla håll och det borde ju vara värre för skallen, eller? :q
Genvägar i en Ericsson:
Måste man definiera sina egna genvägar på nåt vänster? Låter bakvänt, det är inbyggt i en Nokia! Meny-4-2-1-6 och du har bytt språk till italienska... :e
Kul att Ericsson håller ihop sitt sortiment också... T18, T28, R320s, 1018... Nån enhetlighet i namngivningen kanske..? :)
Nä, jag vill ha en 7110! 3000 namnplatser... *dräggel*
------------------
Alla rättigheter kopierade. All reservering förbjuden.
Hjm ... jag läste abbonemangsavtalet för comviq joker idag ... huuuuuuuu ...
80:-/mån (du får inte ringa för det ... svårt att tyda vad som gäller) ?
25:-/mån för iq svar (du måste ha det) ?
200:- i startavgift
65:- för ngn annan avgift (engångskostnad)
Totalt på 24 mån = 2785:- (avgifter)
Telia pott
0:- i startavgift
95:-/mån (som du får inga för så det är ingen kostnad)
telesvar 0:- (valfritt)
Totalt på 24 mån = 0:- (avgifter)
------------------
*buttersmurfen*
När jag hade 2700:- i samtalspotten skaffade jag kontant kort (flyttade över allt) för DÅ insåg jag att jag får fler samtal än vad jag ringer :)
------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*
"Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger."
Titus Livius
"När en flicka gifter sig avstår hon från många mäns
uppmärksamhet, för en mans ouppmärksamhet."
Måste man definiera sina egna genvägar på nåt vänster? Låter bakvänt, det är inbyggt i en Nokia!
Man MÅSTE inte men möjligheten finns på samma sätt som att lägga upp favoriter i webbläsaren.