Sen har jag träffat Runar också... ;)
Jag mötte Lassie!
147 svar · 5 630 visningar · startad av CyberPet · sida 2 av 8
Frågan, av CyberPet
I sant jyckenmanér förklarar jag härmed Jag mötte Lassie\-tråden öppen: Sune nämde att han träffat Staffan Westerberg. Det har jag också! Vi var på samma bröllop och han underhöll lite med sina strumpor. Otroligt roligt eftersom han har en enorm självironi. :) Nästa möte var med Prinsessan Madeleine. Jag och min mor var på matinéföreställningen av Fantomen på Operan när den hade börjat gå. I
Läs frågan i sin helhet →Såg Clownen Manne (en banaaaan!) på ett kondis i Stockholm för många år sen.
Fixade Staffan Lings mobilabonnemang häromdan...
Har sålt sprit till Ingela Agardh när jag jobbade på Bolaget på Ekerö! :e
Dessutom är jag släkt med kungen! ;)
------------------
Alla rättigheter kopierade. All reservering förbjuden.
Min kompis är syssling med Peppe Eng! :e
Många lassie saker gm åren... Har fått Uffe Larsson i släkten, gift sej med min svärmors kusin. Fikat med Anders Glenmark(han känner en arbetskompis till min man) i Borgholm. Pratat med Carola Häggqvist på bussen i Stockholm. Vart på samma efterfest som Kristian Luuk mm Visst kan det vara ballt för vissa men....De är ju lika dödliga som vi andra , och en del är dessutom verkligen urblåsta. Håller med ngn här ovan att kändisfester är URTRÅKIGA
------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*
"Dansen är ett lodrätt uttryck för ett vågrätt begär"
[Redigerat av Annelie den 02 aug 2000]
Hazze, det var faktiskt obehagligt. Han var dyngrak, kom in utan att knacka och satte sig på en stol.... nä förresten han hällde sig ner i en stol. Jag ställde min hurtiga fråga och så gick han. Några minuter kom han tillbaka och satte sig och glodde... men då gick JAG.
------------------
/Petra
Macälskare gör det i kubik
När jag gick i lågstadiet var jag och en klasskompis med Jerry Williams på brukshundsklubb.
En händelse jag verkligen tycker var kul: Hela gänget i U2 var i stan för en spelning och skulle gå över vägen precis bakom vår bil (som stod stilla pga. köer). Bono böjde sig ner och kikade in i bilen, sen log han och vinkade lite åt mig. :)
WOW, jag har faktiskt varit med i en tävling som Uffe Larsson hade. Jag vann! :e
Jag har pratat med Birpe på icq, och han jobbar för en medlem i det underbara bandet Trance Dance, med låtar som You´re gonna get it m.fl.
Det är min lassie!
P.S
Jag har två stycken shetland-sheepdog plus att min syster har en Collie... :e
D.S
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
Vov vov! :e
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>CTS / AA / CD / OH / RD / SD / TR / MR</A>
O´l Korrekt, jag har en till, men den behåller jag för mig själv!
[Redigerat av Brimba den 03 aug 2000]
Har råkat putta av solglasögonen från Michael Schumacher med mitt tele objektiv...
/T
------------------
<*~-. Toonster .-~*>
Har burit Tomas Fogdö av ett flygplan.
/Adam
Jag upprepar... Jag såg Ebba på NK! :e
okidoki:
* jag har kickat boll med ian rush.
* jag har mött wille crafoord på frisbeegolfbanan.
* har frågat malena ivarsson om klockan vid en kondomautomat.
* olof palme var på mina tre första skolavslutningar.
* jag har sprungit på nhl-proffset peter bondra (washington capitals) i en skridskobutik i virginia.
* min mormor har haft mats sundins mamma som hemtjänst.
* jag har varit med en kompis och köpt båt på robinson-johnnys marina i laxå.
* apropå robinson: robinson-jerkers pappa är byggarbetare och byggde väggar runt mig på jobbet i vintras.
* jag har kramats med kayo.
* jag har sett adam alsing på b&w i bromma.
* jag har sett sköna fröken ejemyr två gånger på en dag i området kring fridhemsplan.
* har sett martin och dilba hand i hand på hötorget.
tänk, alla ni bondtölpar, vad ni missar när ni skördar havren och mockar hästarna!! :e :e
------------------
don't follow your friends -- inflate them
@nders jiddra inte med eliten! :e
------------------
To start press any key.
- Where's the any key?
Woodi ->
Jo, glasögonen ramlade av, detta trots att dom var av "typen" Oakly, dom brukar sitta bra....
Har även delat bord med Pat Symmonds och Reynard, och druckit bärs..
/T
------------------
<*~-. Toonster .-~*>