Vem blir inte less på wap när man inte får kontakt med gatway?
Wap suger eller?
------------------
Get easy living with compact-living.com
19 svar · 358 visningar · startad av Råbban
Vem blir inte less på wap när man inte får kontakt med gatway?
Wap suger eller?
------------------
Har ni sett de nya telefonkioskerna då? Numera kan man maila genom att stoppa enkronor i en automat :)
//M@rtin
Ååh, om jag bara suttit hemma vid min egen dator hade jag haft en kanonbild apropå det här med WAP-hypen! *argh*
Nåja, den är rolig i alla fall. ;)
------------------
Alla rättigheter kopierade. All reservering förbjuden.
Är det någon som vet vilket system dom använder i japan eller china dom skippade väl wap har jag för mig?
Dom har mycket snabbare överföring i sina telefoner har jag hört.
------------------
Det kallas iMode:
http://nyheter.idg.se/display.asp?ID=000812-IG3
WAP är ju löjligt överreklamerat, fattar inte nyttan med det. Å andra sidan så fattar jag inte vad som är så tufft med mobiltelefon iheller, kör fortfarande med min Bosch tegelstensmodell :e
Hatar folk som inte kan gå en meter utan mobilen och tvunget måste ha den på bordet framför sig när de är hemma hos nån...
------------------
MvH
/Bengan
www.bengan.com
Håller helt med Bengan. Jag fattar inte heller varför vissa tycker det är så tufft med en mobiltelefon.
vissa tycker det är så tufft med en mobiltelefon.
Det är inte tufft, det är användbart... :)
------------------
PC-älskare prasslar i säven, och har malt i ryggen
www.webeye.nu
Är du med i facket?
Ska man ha en mobiltelefon ska man använda den vettigt! Inte sitta och spela Snake på lektionstid! :)
Nu behöver jag inte min mobiltelefon för att spela snake utan det är en säkerhet för mig att alltid ha en telefon tillgänglig. Att den är liten är bara bra då den blir lättare att bära med sig. Däremot är det en nackdel att man lätt kan slarva bort den. Får nog skaffa mig en kedja att ha runt halsen med telefonen hängande i sig.
Så nån penisförlängare är den då inte för mig... men vibratorn är mysig :e
------------------
/Petra
Macälskare gör det i kubik
Undrar bara om det är någon som använder alla dessa tjänster som wap erbjuder.För man har ju hört den där reklamen,när dom snackar om en mustig kött gryta i fickan.Det är ju jätte bra att ha. :)
------------------
[Redigerat av Råbban den 14 aug 2000]
Vad har du för rekord på Tetris? :)
Ne, jag var nästan ensam om att inte ha nån mobiltelefon för till ett tag sedan. Sen fick jag köpa mig en t28.
Nu kan man beställa pizza på vägen hem från träning eller nåt sånt, finns bara en nackdel de har slutat köra hem pizza.
Andreas