Håller med fullständigt.
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
17 svar · 235 visningar · startad av murofbew
Jag tycker att wF är suveränt när man behöver hjälp med något, det finns många duktiga datakunniga människor här. Den senaste tiden har dock "ordet är fritt" hamnat i fokus och de mer seriösa trådarna lite i skymundan. Det är bra att stämningen är avslappnad men en liten skärpning anser jag behövs om wF ska fortsätta att vara ett seriöst forum. Trams kan skötas via icq eller annat......
Håller med fullständigt.
------------------
Om väl den förespeglade separationen av "Ordet är fritt" blir av, borde det bli bättre :)
------------------
Stoppa diskrimineringen av oss 640x480-surfare !!!
Hur märkligt det än kan låta så måste jag få informera att jag ALLTID kollar de seriösa forumen INNAN jag kommer till Ordet är fritt!
Tramset skall hållas här och om någon medlem anser att de seriösa forumen kommer i skymundan så har han sig själv att skylla anser jag...
Givetvis kan man ju tramsa via icq eller irc eller nått annat, men varför inte bara skratta åt Ordet är fritt & hålla det på en "Vuxen" (<--Otroligt korkat ord i detta samanhang ;) ) nivå?
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>CTS / AA / CD / OH / RD / SD / TR / MR</A>
Hmmm... jag menade bara att det är onödigt att "Ordet är fritt"-inläggen blandas och konkurrerar med inläggen berörande rent tekniska (seriösa)spörsmål... i "Resumén" :)
------------------
Stoppa diskrimineringen av oss 640x480-surfare !!!
DET kan vara onödigt ;)
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>CTS / AA / CD / OH / RD / SD / TR / MR</A>
Det ÄR önödigt. Det hade varit mycket bättre med en egen resumé till ordet är fritt!
------------------
Vänta och se :e
Hela Order är fritt kommer nämligen att flyttas bort från Webbrelaterade diskussioner och få ett eget litet hörn i vänster menyn ;)
------------------
-Per
[Redigerat av Per den 10 aug 2000]
Det är väl så man gör nu? Då blir det väl enklare med ordet är fritt till vänster. ?? :o
------------------
/Axel - http://www.axelweb.nu
*Vet inte vad jag tycker riktigt men ge det en chans kan jag gärna göra* ;)
------------------
Min hemsida!
Bire...
Tramset skall hållas här och om någon medlem anser att de seriösa forumen kommer i skymundan så har han sig själv att skylla anser jag...
Hur går det här resonemanget ihop? Borde inte tramset hållas härifrån till fördel för de mera seriösa ämnena?
Du har inte hängt med speciellt bra märker jag ;)
Hur går det här resonemanget ihop? Borde inte tramset hållas härifrån till fördel för de mera seriösa ämnena
Tramset skall hållas i Ordet är fritt och INTE i de seriösa trådarna!
Helst så skulle givetvis ALLT trams försvinna, men hur kul är det då?
------------------
Min hemsida!
Alltså; det är skillnad på trams och trams... T ex nattsuddartråden eller Café-tråden var ju rent trams... Jag läste aldrig i dem... Och alla välkommen-trådar tenderar att också gå över styr ;)
Men sedan finns det ju seriösa debatter i ordet är fritt!
En tanke: Är det omöjligt/för svårt att göra olika resuméer ?
------------------
Mvh Yrin Eldfjell
>>> Hemsida <<<