vad har du råkat ut för, din stackare?
*jag hade nog inte gjort så*
------------------
don't follow your friends -- inflate them
13 svar · 448 visningar · startad av Brimba
Skulle du då:
Jag bara undrar, tacksam för svar!
[Redigerat av Brimba den 10 aug 2000]
vad har du råkat ut för, din stackare?
*jag hade nog inte gjort så*
------------------
don't follow your friends -- inflate them
Jisses... skicka upp dem till Norrköping så kan vi visa hur det ska gå till... http://www.folkbladet.se/fbl/visa.asp?textID=281927
Förstagångstjyvar...
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>CTS / AA / CD / OH / RD / SD / TR / MR</A>
Jag skulle helt klart lämna mitt visitkort... :e
------------------
PC-älskare prasslar i säven, och har malt i ryggen
www.webeye.nu
Vilken kategori spel tycker du mest om?
Lämnade de kvar musmattorna? Amatörer!
------------------
Med vänliga hälsningar,
Sune Andersson, webForum Admin.
PETRA! Sluta nu...här får du väl inte jaga mig? Här är det väl pax i alla fall... ;)
------------------
Med vänliga hälsningar,
Sune Andersson, webForum Admin.
Sune, på ett villkor, att du stannar till i en tråd så jag får pussa dig. :e
------------------
/Petra
Macälskare gör det i kubik
Sanslöst! Har det där verkligen hänt? Håhåjaja...
När jag jobbade i mataffär ett tag hade vi en hel del inbrott.
Först slog de in ett fönster, slet åt sig allt de hann och sprang ut.
Vi satte upp galler, då slog de sig in genom dörren och samma visa igen.
Vi skaffade rullgaller till dörrarna - då tog de sig in via taket och plockade åt sig från cigarettställen.
Vi satte larm *överallt* och skojade om att nu är det bara golvet och väggen kvar de kan ta sig in genom. En vecka senare tog de upp ett enormt hål i väggen med grävskopa och for iväg med kassaskåpet..! :e
Oturligt nog hade vi alla datorer på den väggen, så butiken fick ha stängt några dagar tills vi lagt in alla artiklar i nya datorer...
~ Maja
[Redigerat av Maja den 11 aug 2000]
Dårar. Hade inbrott av narkomaner i mitt källarförråd - riktiga klåpare! ;)
De stal två tromboner jag hade stående där, medan en gitarr som låg precis bredvid fick vara kvar. :q
Nu är ju Jönköping inte världens största stad så jag ringde de två musikaffärerna om att två instrument (med mitt personnummer ingraverat) var på drift och kunde dyka upp. Innan jag fick tag på pantbanken lyckades de panta dem där istället. När man pantar nåt måste man ha leg. Fast!
Under rättegången kommer det fram att de försökt ändra graveringen så att personnumret skulle passa något av deras istället, men de missade att en trombone består av två delar man sätter samman och bägge var graverade. De ändrade bara den ena...
Sen fortsatte karusellen med att jag fick hosta upp 1000:- för att få ut mina tromboner från pantbanken (eftersom de ville ha tillbaka de pengar de belånat dem för). De pengarna har dräggen blivit dömda att betala mig, men de har inga pengar (oväntat) så hela den här soppan har slutat med att jag utsattes för ett inbrott och fick betala för att få tillbaka mina prylar.
Rättssamhälle? Pyttsan! x(
Lite offtopic på slutet, men jag misstänker starkt att det var narkomaner som var i farten också hos Brimba. Så klantig är inte en normal person! ;)
------------------
Alla rättigheter kopierade. All reservering förbjuden.