Snus eller cig??
44 svar · 515 visningar · startad av Bire · sida 2 av 3
Frågan, av Bire
Vad nyttjar ni?? Själv så är jag en hängiven snusare och en fena på feströka! ;) \------------------ \<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=\blank\>CTS / AA / CD / OH / RD / SD / TR / MR\</A\>
Läs frågan i sin helhet →Trodde "datanördar" var sunda :e men icke sa nicke. Inte bra det här. Lägg av!
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
Jag är en sund datanörd :D ;) :e
Jag hatar allt vad rök och snus heter... Mina klasskamrater (jag går då i högstadiet...) tycker att det är jättecoolt att röka och snusa, osv...
Nä USH OCH FY; framförallt för rökning!
Jag HATAR när det blåser in rök från fönstret; för att någon granne står och röker på sin balkong!
------------------
Mvh Yrin Eldfjell
>>> Hemsida <<<
Matti
*skrattar* Är det allt Du tänker på!? Kanske kan passa på att lära Dig allt själv!? :e :e :e
------------------
woodi
Fördel med att bo i villa. Det finns inga grannar som ahr balkong :e
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
emission: när du säger det, det var ett tag sen man petade in en wb cut i underläppen. har nog inte sett wb cut i affärn på säkert tre, fyra år. någon annan?
i övrigt av de lite 'grövre', så föredrar jag nog copenhagen, eller red indian.
------------------
don't follow your friends -- inflate them
Fast i rökandet sedan -86 började när jag var 17. Ca 10 cigg per dag men mer vid fester :(
------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*
"Dansen är ett lodrätt uttryck för ett vågrätt begär"
rökning är det äckligaste som finns, helt klart. Kaffe däremot är jag beroende av. Håller på dig Matti
------------------
Smurja :l
Ge mig en bra anledning till att snusa/röka....
------------------
To start press any key.
- Where's the any key?
Självklart är det inte bra att varken snusa eller röka...men snusar man så slipper andra åtminstone lida för mina laster!
------------------
/Daniel W