Det märks att jag inte brukar vara inne på wf på kvällarna, det är ju folk överallt och man behöver bara uppdatera så har någon svarat, grymt kul. Har hänt något i min hjärna jag har ett sjukligt begär av tt gå in på wf, konstigt jag har inte fått det av e-forum eller passagen
*MUAHAHAHAAAA* Du blev injicerad med en drog när du tryckte på OK-knappen när du blev medlem. Och varje gång du uppdaterar sidorna så ökas dosen något. Vänta bara till nästa ledighet, du kommer inte att kunna leva utan din wF-fix varje dag.
För såna som inte klarar av pressen har vi bildat AwF = Annonyma wFocholics.
Hej jag heter Petra och jag är wFoholic!
------------------
/Petra Macälskare gör det i kubik
Webforumin är nära besläktat med koffein och nikotin, och ger samma ruseffekt redan vid relativt små doser. Vid normalt användande ger webforumin användaren en trevlig och helt ofarlig lustkänsla som dock vid överdosering kan ge en viss trötthetskänsla hos de som tvingas läsa de inlägg som användaren skrivit.
Kroppens produktion av webforumin ökar med antalet skrivna inlägg på detta forum och är starkt beroendeframkallande.
Webforumin skall dock aldrig jämställas med eforumin som redan vid första "trippen" ger klara trötthetseffekter och ingenting annat.
Kända bieffekter: Den så kallade "Bireffekten" kan göra att du känner en viss avsmak så fort någon nämner ordet "pizza".
Vid eventuella problem, kontakta AwF - Anonyma wFoholics (uttalas - 'annonyma 'voffo'hålliks) så hjälper denna grupp dig att bearbeta ditt missbruk av denna drog.
------------------
Med vänliga hälsningar,
Sune Andersson, webForum Admin.