Matti, Rikard look out!
och där gick jag över 100
18 svar · 313 visningar · startad av smurja
Grattis smurja!
Du har lite att ta igen :e
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>CTS / AA / CD / OH / RD / SD / TR / MR</A>
Ok ;) Ingen som kan leta lite i gamla inlägg. Tror att vi kan hitta en del som motbevisar han där :e Eller får jag tillåtelse att citera ur min msg history på icq ?
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
*applåder* Bravo, nu är du på god väg att blir surrkuse som oss andra! :)
------------------
/Petra
Macälskare gör det i kubik
Upptäckte just att jag nått 1300 inlägg... och bara 9 efter emission. Watch out Gunte! :e
------------------
/Petra
Matti, kan inte du och jag starta vi-som-faktiskt-inte-bryr-oss-oavsett-vad-ni-tror-klubben? :)
Då blir du alldeles ensam Rikard... för erkänn, du bryr dig ;) :e
------------------
/Petra
Kan inte erkänna eftersom jag inte gör det. Synd CyberPet, den gubben gick inte... ;)
Jag postar bara så glatt ändå. :e
[Redigerat av Rikard den 07 aug 2000]
Matti, kan inte du och jag starta vi-som-faktiskt-inte-bryr-oss-oavsett-vad-ni-tror-klubben?
Jaaa! :D
Matti och swey är ju besatta av hur många dom skriver.
Nope, jag slutade som sagt bry mig efter 1000 inlägg då jag lät Rikard passera (om jag hade brytt mig skulle han aldrig fått gå förbi), Swey har tagit semester från wF så han bryr sig heller inte så speciellt mycket..
Jag tror inte att Rikard bryr sig ett dugg för det gör inte jag... finns inte så mycket att bry sig om.. :e
------------------
Coz I'm a disturber yes I am..
Matti
Var det inte så att Du var till Finland så att det var oundvikligt att tappa tronen!? :e :e
------------------
woodi
Jag tror inte att Finland ligger särskilt långt efter vad gäller Internetanvändning... ;)
Om du sen visste vad jag tror skulle du bli mörkrädd.