blä...
ide kramp skaparna fick...
"ja vet...vi gör en sak där andra gör saker som fixas me saker så man får saker"
"jaaaa...va bra lixom...men...va för saker..?
"du vet...saker"
"ahaaaaa...saker"
------------------
weeee!
60 svar · 3 699 visningar · startad av J0han
Vad är poängen med detta spel? :q
Det hela är väl ganska tråkigt upplagt, du anmäler dig med en massa info, du får pilutta in lite poäng och så sitter och hoppas (!) på att du ska vinna, själva kampen är som ett tärnings-spel..
Kan nån vänlig berätta vad som är så roligt med detta så att nån bestämde
att detta skulle bli ett spel? :q
[Redigering]
Och just det, det SUGER FETT!!
------------------
vem fan orkar göra signaturer? :P
[Redigerat av J0han den 01 aug 2000]
blä...
ide kramp skaparna fick...
"ja vet...vi gör en sak där andra gör saker som fixas me saker så man får saker"
"jaaaa...va bra lixom...men...va för saker..?
"du vet...saker"
"ahaaaaa...saker"
------------------
weeee!
Jag finner det ganska lustigt ;)
Sen att jag är oslagbar där är väl en av anledningarna :e Muhahahahaha
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>CTS / AA / CD / OH / RD / SD / TR / MR</A>
Jag tycker att det är riktigt kul faktiskt. :)
För att vara tjej var jag rätt bra, jag klådde i alla fall Bire i en gren och emission i två :e
------------------
/Petra
Macälskare gör det i kubik
Kom igen nu Swey, det är ju riktigt kul. Till och med så kul att jag besöker challenge.toga.se för webForum nu för tiden :e
Sån där SPAM borde fan vara förbjuden.
Jag HATAR HATAR sånna där jävla tävlingar som översvämmar min fucking brevlåda.
PS Jag reserverar mig ifrån den gången jag bombarderade en massa folk för att försöka vinna en C-pen. Som jag ändå inte fick DS
------------------
Can you tell a 3 year old what a slow modem is?
Såja, lugna ner dej nu... :)
Jag ska nu utmana Nanne bara för att vara dryg :e
PS. Flåt Nanne ;)
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>CTS / AA / CD / OH / RD / SD / TR / MR</A>
Jag tvekar för att lämna ut så mycket uppgifter om mig själv. Vad ska det vara bra för? :q
------------------
- Swey
Projekt wF PHP
Varför är alla så *** paranoida? uuää.. jag vågar inte säga mitt namn, dom kommer kanske och mördar mig.. så klart du måste ange din adresss om du ska ha några priser.. dom ber ju dig inte precis berätta din personnummer, hur många familjemedlemmar du har, hur många fönster det finns i ditt rum osv..
Redigering:
Jag har lämnat ut min adress och mitt personnummer 100000 gånger.. och jag har aldrig besvärats av detta..
------------------
huh?
[Redigerat av Matti den 02 aug 2000]
Spelet är riktigt roligt, när deras server inte är så seg att den timar ut, hehe :)
De har nog en hel del besökare dit.
Jaja, kul är det i alla fall!
utmana mig!
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
Jag hittar inte heller topplistan! x(
Var är den? :q