Har pillat lite med ett förslag till ryggtryck till webForum t-shirt. Måste säga att det är liiite pilligt att förstora en 16x16 pkt smiley till en vektorbild till tryckorginal. Men nu finns det ett förslag.
Är det något som faller herrar och damer i smaken? TIlläggas bör kanske att kvaliteten och storleken på tröjan kan avvika från det som visas på bilden så att ingen hänger mig för detta... ;)
Funderar kring url'ens placering... Om man stoppar ner tröjan i brallorna lär det inte synas mycket av den...
Fast om man lägger den överst (som jag ville ha det från början) hamnar :e lite för långt ner tycker jag... Fan vad knepigt det blev då! [sliter mitt hår]
Men jobbet med gubben vart jäkligt snyggt, Sune! Inte alls speciellt pixligt faktiskt! ;)
------------------
Alla rättigheter kopierade. All reservering förbjuden.
Pillade fram ett framsidesförslag...
Angående kommentarer på baksidan... tackar! Meningen med att lägga texten rätt långt ner är att den inte ska "störa" smileyn. Den bör dock inte ligga så långt ner att den inte syns om man stoppar ner T-shirten i brallan. Detta gäller förstås inte om en mini köper en XXXL-tröja och förväntar sig att detta ska gå i alla fall. Då får Mini allt ha t-shirten utanpå brallorna.
Här hittar ni framsidesförslaget (enl. Bires idé) Ta en titt här!
Jag la även detta längre ner, då jag är ganska trött på Clubblazer- och fotbollströjeemblem. Men detta går ju givetvis att flytta. Likaså tror jag nog att även denna text nog borde vara svart... orkade inte ändra just nu.
------------------
Med vänliga hälsningar,
Sune Andersson, webForum Admin.
Det ser väl rätt ok ut, även om jag inte gillar idén med den där tröjan.
Själv skulle jag nog ta bort parentesen, (??!). Den känns faktiskt lite onödig. Annars är det ett mycket bra jobb!
Kanske ska tilläggas att jag fortfarande vill ha en rosa tenniströja. Däremot har jag ångrat mig. Jag vill inte ha smileyn, bara koden för den. Sen får den gärna sitta så där långt ner. Men det är väl klart, jag kan ju trycka en sån sak själv. :)
Sune, det enda jag kan klaga på är att jag tycker de svarta linjerna är något tjocka, blir för svart och för lite gult. Typ om man minskar dem med några procent, typ till 90% eller så.
Sen håller jag med, :e på framsidan är så otroligt kul! (väldigt internt, men då får man ju nåt att tala om när folk frågar om t-shirten).
:e :e :e :e :e är betyget!
------------------
/Petra Macälskare gör det i kubik