C Chavez Medlem sedan maj 2000 1 953 inlägg Frågan 31 juli 2000 20:54 #1 Satt och funderade lite på hur det fungerar med Nickname och så. Kom förfärad fram till att jag förmodligen skulle reagera på om nån kallade mig Chavez. Är det det som kallas insnöad :) Kanske är dags att ta en paus från wF innan det är för sent? :e
Är det överhuvudtaget nån som vet vad jag heter här? Utan att fuska!
Själv kan jag bara namnen på en del av er, inte många.
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se ">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Jag skulle nog också reagera om någon ropade på mig med mitt nick. :)
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg ..det skulle inte jag ;)
------------------
I AM AN ANARCHIST
DON'T KNOW WHAT I WANT
BUT I KNOW HOW TO GET IT
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Nähä, varför inte det? ;)
Klös Medlem sedan dec. 1999 2 615 inlägg hmm jo tyvärr så lystrar jag till ett annat nick som jag har... fast så blir det när man träffar folk på nätet först ååh sen IRL.... ;)
------------------
F.Sundström
Bit den hand som föder dig!
N nanne Medlem sedan dec. 1999 1 749 inlägg Jag har tom. IRL kompisar som inte vet vad jag heter egentligen.
------------------
Can you tell a 3 year old what a slow modem is?
nanne.net
[Redigerat av nanne den 01 aug 2000]
H Hazze Medlem sedan jan. 2000 2 453 inlägg Hehe :e
------------------
//
<title>Hazze</title>
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Fick tänka lite när jag presenterade Hallgren för Ben... "han heter ... öh... Daniel!" :)
------------------
/Petra
Macälskare gör det i kubik
H Hallgren Medlem sedan dec. 1999 1 606 inlägg :) så är det ibland. Har själv gått under namnet "Hallgren" sen 7:an och på senare dagar har jag även fått namnet "Hallis". Om någon (förutom mina föräldrar och syskon...typ) skulle säga Daniel, så är det inte säkert att jag svara direkt...är detta något bra?
------------------
-=-=-=-=-=-
Mvh Hallgren
Forumledare
True Design
-=-=-=-=-=-
T Tomas Medlem sedan feb. 2000 220 inlägg Chavez heter Fredrik. ;)
------------------
tl@beta.telenordia.se
http://oviss.framtid.nu
J JoakimE Medlem sedan feb. 2000 3 257 inlägg Nån som kan gissa på vad jag heter??? :e
------------------
The ruler of Heck
C Chavez Medlem sedan maj 2000 1 953 inlägg Nu blev jag förvånad. Hur visste du det Tomas? Fuskade väl inte? ;)
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se ">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Mitt namn är Kim v Halderot :e
mångas riktiga namn står ofta i deras mail-adresser...
som mitt!
------------------
.
.
.
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg mitt riktiga namn står i min domän..
matti.intelligens.nu
:e
------------------
huh?
E erik Medlem sedan dec. 1999 693 inlägg jag heter <%wFnick%> :e
------------------
ERIK ALFREDSSON - the one and only.