Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg Frågan 27 juli 2000 08:48 #1
För lösa föremål ansvaras ej
Jag anser att detta kan betyda:
1, Vi ansvarar ej för dina lösa föremål.
2, Om ditt föremål är för löst (saft/sylt/lös gelé/olja/vatten) tar vi inget ansvar.
Jag skulle bli glad om ni kunde reda ut detta för mig, då jag anser att det kan bli en konflikt om man har svårt med språket, och jag anser att det kunde ha skrivits bra mycket tydligare.
Vad anser ni?
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
www.datormaklarna.se
patrik@datormaklarna.se
[Redigerat av Brimba den 27 jul 2000]
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Gelé är väl ändå ganska fast? :q
Säg sylt så vet vi vad du menar. ;)
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Ärligt talat - nää!
Vatten är inte löst, det är flytande. Då kan det inte kallas för löst. ;)
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Nu skall ni inte mobba Brimpa, han har faktiskt skrivt sitt 1000:e inlägg här på wF, och borde få en klapp på knät...
*klappar Brimpa på knät* :)
------------------
PC-älskare prasslar i säven, och har malt i ryggen
www.webeye.nu
Vilken kategori spel tycker du mest om?
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Vide, det är ok att du klappar på benet så länge du inte övergår till att smeka... :e
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Tre pojkar som sitter och klappar varandra på knäna.
*blundar*
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Frågan är väl snarast:
Tar dom ansvar för våra fasta föremål då? Cykeln, tänderna, stereon, köksbordet etc ;)
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire " TARGET=_blank>Bire2000 Professional </A>
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg I vilket sammanhang är det skrivet Brimba?
Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg På ett nöjesfält (Liseberg) vid åkattraktionerna så kan man lägga ifrån sig tex paraply, kamera, keps osv i en låda som de undertiden man färdas sedan flyttar till utgången så man kan ta med sig sin produkt när man går därifrån.
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
www.datormaklarna.se
patrik@datormaklarna.se
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg /me tror att dom syftar på sylten ;)
Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg Jo, det är ju det man inte riktigt vet! :q
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Vide vet...
------------------
www.webeye.nu
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Har du prövat att använda sunt bondförnuft Brimba? :e
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Gaaah, skall man börja heta Viderp nu också? :e
Rikard, alla bönder är inte sunda... :)
------------------
www.webeye.nu
Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg Rikard, du har inte tänkt på att jag kanske vet, men att jag tycker att det var dåligt skrivet. Jag tycker man kan begära mer av ett sådant företag.