Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Frågan 27 juli 2000 14:31 #1 Nu ligger omröstningen ute.
Läs igenom alla alternativ innan ni svarar, ni kan inte ändra er när ni har röstat. Varje person får högst lägga röst en gång(Så inga knep nu ;)).
Omröstning Resultat
PS. Kom ihåg att detta endast är förslag, och att vi kanske väljer flera olika alternativ... DS
------------------
PC-älskare prasslar i säven, och har malt i ryggen
www.webeye.nu
Vilken kategori spel tycker du mest om?
F fredda Medlem sedan jan. 2000 415 inlägg Vilken typ av plagg pratar vi om nu eller är det inte bestämt? T-shirt, tröja eller tennis tröja?
För att vara extra jobbig tycker jag du ska lägga till en sån här variant:
Bakgrundsfärg: Svart
Baksida: Tomt
Framsida: liten :e-smiley på bröstet
Jag inte det beige-gröna färgen gör sig så bra på ett kläddesplagg, blä.
------------------
Fredda | Ironoak
[Redigerat av fredda den 27 jul 2000]
E erre Medlem sedan maj 2000 1 215 inlägg "Jag inte det beige-gröna färgen gör sig så bra på ett kläddesplagg, blä."
Det blir ju snyggt med tanke på hur ovanlig den här färgen är på plagg
------------------
Erik Proudly Presenterar:
eMejlen - eSidan - eFrågan
[Redigerat av erre den 27 jul 2000]
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Den beigegrå är ju kanonbra för att den är så pass neutral... du kan ha allt från rosa brallor till svarta och det funkar ändå. Det finns inte en enda färg jag kan tänka mig som inte passar ihop med wF-färgen... till och med limegrön skulle bli bra. :D
------------------
/Petra
Macälskare gör det i kubik
alla kamoflage(hmm)-kläder är väl i liknande färger som wF:s ?
------------------
.
.
.
F fredda Medlem sedan jan. 2000 415 inlägg Okej då jag ger mig.
Frågar en gång till: Vilket plagg? T-shirt, tröja eller tennis tröja?
------------------
Fredda | Ironoak
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Jag skulle nog också vilja veta vad det blir för plagg. :)
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Det vi har pratat om (och vad omröstningen gäller) är T-shirt... Möjligtvis, om det är stor efterfrågan, så kommer vi kanske att försöka att fixa andra plagg, men primärt så är det T-shirt som gäller.
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Jag skulle nog gärna se att det blev tenniströjor
M M@rtin Medlem sedan dec. 1999 2 085 inlägg Vilken wF logga är det vi snackar om?
Jag tycker url:n borde stå nån stans oxå... typ www.webforum.nu över en smiley på baksidan....
//M@rtin
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg M@rtin, det tycker jag också... och det borde väl finnas med på alla alternativ tycker jag...
Kim, vi får väl ha en omröstning om det sedan...
------------------
www.webeye.nu
D demo
Ser nog gärna, även jag, att de blir tenniströjor. T-shirts har en tendens att endast hålla formen ett par tvättar, sen är de två meter breda.
//Demo
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Tänk vad fint med en rosa tenniströja och :e på bröstet.
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Ok, är det nån som kan kolla upp priserna på de olika modellarna, och sedan kan vi gör en till omröstning med lite fakta i bakfickan... :)
------------------
www.webeye.nu
D demo
Man kan rösta upprepade gånger på samma alternativ.
Det måste ni väl kunna åtgärda med att ha en IP-logg eller något liknande så att folk inte massröstar på ett alternativ :q :q
//Demo
[Redigerat av demo den 27 jul 2000]
W woodi Medlem sedan feb. 2000 1 270 inlägg Demo
Hur tvättar Du!? :e :e
m@rtin
URLen under loggan på bröstet blir det bästa!
På ryggen ska det ju endast vara en fet stor :e!
Jag röstar iaf för T-shirt!
------------------
woodi
Svenska FF1
www.johan-skog.nu
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg demo, var det verkligen nödvändigt att du massröstade? Det går alltid att massrösta, om bara personen i fråga vill... Ja, jag loggar IP, och du är den enda och första som har massröstat... Det ger mig inte andra alternativ än att stänga omröstningen och börja om.
------------------
www.webeye.nu
W woodi Medlem sedan feb. 2000 1 270 inlägg Hädare! :e
------------------
woodi
Svenska FF1
www.johan-skog.nu
E elfwing Medlem sedan apr. 2000 1 521 inlägg Spelar ju ingen roll .. *suck*
Alla som har likadan uppkoppling som jag får ju nytt ip varje gång vi kopplar upp oss ... har inte sagt att jag tänker fuska för det ... !
------------------
*buttersmurfen*
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Inte jag, jag har alltid samma IP#
------------------
/Petra
Macälskare gör det i kubik