Det är klart vi tittar på ansiktet först! Sen så blir det brösten :e
------------------
- Swey
Projekt wF PHP
36 svar · 657 visningar · startad av Hallgren
Välkommna till Kärleks hörnan! En varm applåd för programledaren Hallgren aka Dr Love!
Dagens ämne: Vad tittar vi först på?
I soffan: wF gänget.
Så idag ska vi prata om vad vi först tittar på när vi möter en tjej/kille på gatan.
Många är ofta fixerade på en viss kroppsdel, medans andra är mer känsliga och försöker att se in i själen på personen. Är du fixerad?
Personligen så är jag tyvärr lite fixerad av mig, eller kanske inte fixerad, men man kan väl säga att jag tittar på en tjej i en viss ordning *skäms*
Först så se jag till att jag är säker på att det är en tjej, sen går jag ner till häcken...rumpan :), sen upp till ansiktet och sist till brösten *generad*
Är detta en vanlig ordning? Hur gör du och varför?
Det var allt för ikväll och missa inte nästa program:Stor(a) eller liten(små)
------------------
-=-=-=-=-=-
Mvh Hallgren
Forumledare
True Design
-=-=-=-=-=-
Det är klart vi tittar på ansiktet först! Sen så blir det brösten :e
------------------
- Swey
Projekt wF PHP
Och ni ska representera oss killar? ;)
Kom igen nu! ;) :e
Utseended är väl inte allt? Eller är det jag som är en wanna-be pensionär? :e
------------------
Mvh Yrin Eldfjell
"Shit happens, and hopefully, life goes on"
Hjm ... jag är väl konstig ... men har hon nakna ben så hamnar nog blicken där ganska så tidigt.
Sen beror det väl på ... om ngn kroppsdel är mer iögonfallande hos henne än vad som är vanligt så tittar man väl där. Stora öron tex ;)
Vid närmare eftertanke så gör jag nog en snabb bedömning av hela "kittet" sen fastnar väl blicken på det mest attraktiva stället :e
*allätare*
Vältränade tjejer är vackert *dregel*
------------------
*buttersmurfen*
*fnissar*
Jag tittar på formen... V-formad överkropp får sig en extra titt, sen är pojkars rumpa nåt fint också. Fast först tittar jag på ansiktet, ögonen framförallt, sedan leendet.... fint leende kommer mycket längre än en fast rumpa, alla gånger :e
------------------
/Petra
Macälskare gör det i kubik
Jag kollar först på ögonen, sen på kroppen i sin fulla prakt :e
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>HEMSIDA = Husgavel.</A>
[Redigerat av Bire den 23 jul 2000]
Tyvärr är det nog så att utseendet är det man kolla på först, även om man kanske skulle gå efter insidan.
Men jag ser nog allt i helhet faktiskt. Jag fixerar mig nog inte på någon kroppsdel.
När man chattar så blir det svårt att se till useendet ;)
Men.. i övrigt tror jag nog att det är något slags helhetsintryck man får som är grejen...
------------------
Mvh Yrin Eldfjell
"Shit happens, and hopefully, life goes on"
Jag tror (är inte riktigt säker), att jag kollar ansiktet först, ögon, symetri et.c, sedan är det nog rumpan, benen och sedan brösten... tror jag... :)
------------------
Det prasslas i säven
www.webeye.nu
Helhetsintrycket om man kollar på kroppen.
Jag brukar inte falla för en tjej bara genom att se henne. Jag vill lära känna tjejen först.
T.ex. går jag aldrig ut med en riktig Bimbo. Nope, det ska vara en smart Bimbo ;).
------------------
------------------
Min hemsida
Min mailadress
Whisky, om Anders själv får välja - min slogan.
Bam without Spam - ännu ett motto.
ögonen, leendet och sedan rumpan. Där kan man fastna i blicken ;) Är det bara en koll så har ju utseendet en stor betydelse men skall det vara mer långvarigt så är ju även insidan VIKTIG. Men ögonen säger så mkt om folk :)
------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*
Att oroa sej gör aldrig morgondagen lättare, det gör bara livet tristare idag
Jag är nog ganska lik Bire.
Ögonen säger nästan allt, så där hamnar blicken först.
Ansiktet är steg två, därefter kommer den inre skönheten. Det är därför CyberPet, som jag aldrig har träffat annat än webbledes, ligger mig så varmt om hjärtat. :f
Sen finns det en hel del grabbar här med underbar inre skönhet, men för att ni inte ska få några dumma tankar så hoppar jag över det kapitlet här. ;)
[Redigerat av Rikard den 23 jul 2000]
Men Rikard då... :r ;)
------------------
-=-=-=-=-=-
Mvh Hallgren
Forumledare
True Design
-=-=-=-=-=-
Men vadå? ;)
Ursäkta generaliseringen...
Jag tycker att det är ganska fånigt att man som kille inte kan få säga att man tycker om andra killar utan att bli betrakad som homosexuell. Så min protest mot detta är genom att jag faktiskt talar om att jag gör det - det gör jag. ;)
Sen är det en helt annan sak att jag är heterosexuell och, en vacker dag, träffar den kvinna jag vill leva ihop med.
Det skojiga i sammanhanget är att ett par av mina kollegor på jobbet har trott att jag var/är homosexuell. Så förvånade de kommer att bli... :e
Åter till ämnet.
På grabbar tittar jag oftast inte... ;) Skulle jag dock tycka att någon ser bra ut, som t.ex. min gode vän Johan, så tvekar jag inte att nämna det.
Tycker jag var klokt sagt Rikard! :)
Vi tjejer får ju säga att en annan tjej ser sexig ut, eller snygg, medan killar antas vara homosexuell om de skulle säga nåt sånt om en annan kille. Det är lite synd då vi alla säkert tycker om människor för hur de är som person och ser ut och vi borde få säga det utan att det ska misstolkas.
*pussar på Rikard* :f
------------------
/Petra
Jag kompletterar lite till mitt förra inlägg:
KLÄDER kan göra att man inte ens bryr sig att kolla utseendet på en tjej.. Det är tragiskt!
------------------
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>HEMSIDA = Husgavel.</A>
Jag är fortfarande lik dig Bire... Fel kläder och det är kört. "Kebabpjuck" och det är dyngkört. ;)
awwww... betyder det att du inte kommer att gilla mig när du ser mig i mina lappstövlar, palestinashal och min gamla vita afganpäls? *fnissar högt*
------------------
/Petra
Är det så Rikard :e
Upp till bevis :D
------------------
------------------
Min hemsida
Min mailadress
Whisky, om Anders själv får välja - min slogan.
Bam without Spam - ännu ett motto.