Nu börjar det att åska som in i himelen... borde jag stänga av datorn, eller skall jag ta chansen och offra mig för wF???
PS. Jag har hört att om man spelar Quake3 och får ett åsknedslag precis brevid sig, så ökar frameraten med det trippla... är det sant?... Jag tänkte testa iaf :e DS.
------------------
Skvallrar bäst som skvallrar först. www.webeye.nu
PS. Jag har hört att om man spelar Quake3 och får ett åsknedslag precis brevid sig, så ökar frameraten med det trippla... är det sant?... Jag tänkte testa iaf DS.
Hörde samma rykte vad gäller spelet Doom. Försökte jättelänge att få ett blixtnedslag i närheten. Men det enda som hände när åskan kom var att det blev svart på skärmen, och att det kom lite rök från modemet.
Får hoppas att du har bättre tur. ;)
(För den som undrar kan jag berätta att jag bara skojar. :e :e )
Har du internt modem? Det är väldigt ofta Telias linor som spökar. Det är dessa små linor som slår ut modemen. Är dessa dessutom interna så slås även moderkortet ut.
Jag var hemma hos min flickvän när åskan gick sist nu. vi log gosade och så helt plötsligt hörde vi något av en explosion, och det började lukta bränt. gissa vad som hade hänt... :)
------------------
- Ullared tjänar mer pengar än Liseberg på en dag.