Det märks att wf har en positiv inverkan på de flesta när det gäller att bygga hemsidor...Kan bara ta mig själv som ett exempel.
Mina första sidor var totalt värdelösa och saknade det mesta... stor rörande text, många olika färger, feta bilder, inte något som får användaren att tänka coolt hur har han gjort så?
Nu är det däremot lite annorlunda, sidorna har blivit betydligt mer designade (många av mina sidor har blivit till p ga att man har fått hjälp med vissa delar just från wf)
Hur är det med Er andra...
Har till och med fått förfrågningar från företag som vill att jag gör deras sidor... =) JAG LOVAR det skulle de INTE ha gjort för typ 1 år sedan när mina sidor var så framesbetonade att de enbart fungerade i ie4 nu går det med istort sett alla webläsare men funktinerna har blivit mer avanserade...
Det glädjer mig verkligen att de flesta här på wf hjälps åt och man snackar om nya funktioner olika sätt att bygga sidor..Det har somsagt var gjort att JAG har fått en liten extra men väl behövande semester ersättning :e
Ohh man börjar bli lite för sentimental :) men det är varmt och jag har precis fått mitt första beröm för en sida...
Vi hörs kommer vara bortta ett tag från wf nu...
Båten och golfen hägrar.
//McD
------------------ [McD - Burgers for the people!]
Förodrning (1999:128), §6:
Om en person, med hjälp av kunskaper införskaffade genom webForum, mot betalning, utför tjänster hos tredjepart, ska omedelbart royaltyavgift inbetalas till webForums administrativa sektion. Summan som inbetalas, ska vara i direkt proportion till det intjänade belopp och icke understiga 30%. WebForums personal (se förordning 1999:56 för definition) äger rätten att fritt disponera inkomna tillgångar.
Visst är det så. Man räknar på väldigt lång tid.
Sen har man ju ofta vissa script klara som man bara behöver infoga. Men kunden betalar ju ändå för tillverkningstiden.
------------------ Och kom ihåg, det är inte killen i filmen som har skrivit brevet...