Matti, ramlade du på en grusplan?
Minigolf...
38 svar · 389 visningar · startad av Vide · sida 2 av 2
Frågan, av Vide
Alloj... Nån som brukar spela minigolf? Vansinnigt kul faktiskt... Spelade idag och kom etta med 54 slag på 18 hål... vad brukar ni få för resultat? \------------------ www.webeye.nu
Läs frågan i sin helhet →Aha, du har en sån dära måntenbajk! ;)
Stenar tror jag inte jag har lyckats få in i munnen, däremot flugor av olika storlek. Smakar nog ungefär lika gott som sten...
/Csson
Skall vi tolka detta? Ni får alltså flugor och stenar i munnen när ni cyklar på en mingolfbana? för att hålla sig ON-Topic... :)
------------------
Vides motto: Ju fler saker man tycker är roligt, desto roligare har man
www.webeye.nu
Nja, det beror väl på om golfbanan är grusbelagd. Det kanske dom är uppe i Bredäng eller var Matti nu bor.
Brukar inte heller cykla på minigolfbanor... Oftast får man in flugor när man kör i nerförsbackar, som till exempel Kålmårdsbacken :).
/Csson
Skulle nog faktiskt säga att Polisen = Vide, Swey eller Matti.
Hrmpfh... polisen... snarare: Vide = Brandkåren :)
------------------
www.webeye.nu
Nu förstår i alla fall inte jag vad Vide menar. :q
Jag kan med lugn och ro säga att jag inte är någon polis.
------------------
/mvh Swey
Programmera PHP
Det är inte meningen att man skall förstå allt som sägs av Vide...
Jag uttryckte bara mina inre lustar... jag är nämligen utbildad räddningsman :)
------------------
www.webeye.nu
Kan det vara så att Vide har registrerat två namn till? Ediv och Polisen alltså... :q
Själv lyckades man att få en spricka i sin svanskota, sår i munnen, och en massa skrubsår när min "måntenbajk" klyddade, växlarna växlade inte som jag vill. Eter den fina vurpan så kom ett gammalt par fram till mig och frågade om de skulle ringa 90000. Jag sa att det var bättre att ringa 112 i så fall men att det inte behövdes. Då sa tanten frågande: 112??
Då pallade inte jag längre och cyklade helt enkelt därifrån. Med en massa smärtor.
------------------
P E T E R D A M A N
"Jag gör det bara för pengarna"
Vurpat pga. växlarna strulade..?
/me har bara vurpat 1 gång sen han fick sin nya cykel
/me åkte ner i 50km/timmen nerför en backe
/me har åkt där 1000 ggr
/me märkte plötsligt att han hade is under hjulen
/me visste att han hade ett berg framför sig
/me var tvungen att svänga och...
KRASH :e
Blev bara några repor nånstans där nere på cykeln.. men broms och växelvajrarna la av totalt.
/me fick laga cykeln i 1 hel dag efter krashen :e
Slutsats = Cykla inte när det inte är sommar.
------------------
M a tti Kolu
www.mk.st
Jag cyklar fort fort. när det är mörkt mörkt. Plötsligt får jag för mig att växla upp... jag växlar upp och då ställer jag mig samtidigt för att ta ny fort och accelerera... När jag gör detta så ska precis växlen växla [!?] och då smäller nånting från kugghjulet där nere och jag faller med min svanskota rakt ner på den hårda aluminum ramen.... OM ni eventuellt vill ha detta mer utförlig är det bara att sätta in 20:- till P.O. Box 30058
så lovar jag att ringa upp dig och berätta i detalj. OM inte detta räcker så hade jag tänkt mig att göra en videokasett för utbildnsradion så att flerinte gör om samma misstag. Däröfr kan jag behöva en sponsor? någon som är sugen??
:e :e :e
------------------
P E T E R D A M A N
"Jag gör det bara för pengarna"
Ajaj... Jag har aldrig missat en växling *så* hårt, men däremot börjat trampa hårt innan kedjan växlat med en stålpedal i hälsenan som resultat. Det var ett par år sen men jag har fortfarande ärr efter det.
/Csson - som har toppat 77 km/h :)
Det var ett himla tjat om påstådda registreringar... Leave me be... fast... det kanske inte är en så dum idé ändå :) då kan man ju sitta och ha lite skitzofrena diskutioner med sig sjäkl :e
------------------
www.webeye.nu