Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Frågan 6 juli 2000 14:57 #1 Alloj...
Nån som brukar spela minigolf?
Vansinnigt kul faktiskt...
Spelade idag och kom etta med 54 slag på 18 hål...
vad brukar ni få för resultat?
------------------
www.webeye.nu
T Toby Medlem sedan jan. 2000 9 inlägg Hmm, spelade en runda på 57 igår på en bana som har skarvar av Grand Canyon-storlek. Dessutom så orkar man ju inte borsta bort alla frön som ligger på banan. Man måste ju ha lite utmaning. :)
A Annelie Medlem sedan mars 2000 2 542 inlägg 47 fick jag igår , MED solen i ögonen :) Det var mitt försvar till förlusten i alla fall ;)
------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*
Att oroa sej gör aldrig morgondagen lättare, det gör bara livet tristare idag
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Annelie, Hmmm... förlora med 47, det var minsann inte dåligt...
Hade du inte alla stjärnor i ögonen också :) *flirt* :e
------------------
www.webeye.nu
Csson Medlem sedan feb. 2000 438 inlägg Brukar ligga mellan 70 och 90. Då får man ju spela längre = mer valuta för pengarna :D.
/Csson
Q Q Medlem sedan apr. 2000 2 882 inlägg Hehe, ska ut på en minigolfturné i sommar här i krokarna... EMbanan i Liljeholmsparken är hur svår som helst... :)
------------------
Det såg mörkt ut på Sveriges avbytarbänk
S Swey Medlem sedan apr. 2000 3 971 inlägg Jag spelar minigolf ibland men inte så ofta att jag vet mitt resultat.
Roligare med riktig golf, väl?
------------------
/mvh Swey
Programmera PHP
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Det är nog roligare med "riktig" golf... men det kostar nån krona mer att spela, än minigolf... :)
------------------
www.webeye.nu
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Jag var med i en bangolfklubb för ett par år sen.
Gick faktiskt en runda på 34 slag som bäst.
------------------
Och kom ihåg, det är inte killen i filmen som har skrivit brevet...
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Kanske ska säga att det var just ett par år sen. Eftersom jag knappt har spelat de senaste åren så ligger jag väl kanske runt 45-50 slag nu. :)
------------------
Och kom ihåg, det är inte killen i filmen som har skrivit brevet...
G Gustav Medlem sedan jan. 2000 1 932 inlägg 9-hålare hoppas jag... ;)
Det är ju roligare att spela minigolf på fyllan än att spela vanlig golf på fyllan...och det är ju så man bestämmer vilket som är roligast! :e
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Faktiskt en 18-hålsbana. :)
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg /me har inte spelat golf/minigolf på minst ett år..
/me brukar göra egna hål i banan :e
------------------
M a tti Kolu
www.mk.st
[Redigerat av Matti den 07 jul 2000]
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Det går sönder så mycker prylar när jag puttar... ;)
------------------
Explorer in a further region of experience.
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu " TARGET=_blank>www.LifeStyleShop.nu </A>
F fredda Medlem sedan jan. 2000 415 inlägg Discgolf ska man ju spela och inte pluttgolf eller vad det heter.
------------------
Fredda | Ironoak
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg frisbee-golf?
------------------
M a tti Kolu
www.mk.st
F fredda Medlem sedan jan. 2000 415 inlägg Nja frisbeegolf ;)
Flygande disc
------------------
Fredda | Ironoak
Csson Medlem sedan feb. 2000 438 inlägg Jag höll på att få en frisbee i huvudet när jag var ute och cyklade i måndags.. NU förstår jag varför man ska ha hjälm på sig :)
/Csson
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg Jag fick en sten i munnen igår när jag var ute och cyklade :e
------------------
M a tti Kolu
www.mk.st