webForumDet fria alternativet

Nickname

Småprat

5 svar · 986 visningar · startad av Mr Kuuk!

Frågan#1

Måste bara förklara för alla ovetande:

Namnet "Mr ****" kommer ifrån Killinggängets "Torsk på Tallin" (Bartendern heter det som så väl uppmärksammas).

Jag har iofs också märkt att bartendern stavar Mr ***k, men detta är en liten detalj...

Hoppas att detta kan förklara mitt val av nickname...har det verkligen nån betydelse???

mvh

Gustav Efraimsson

Medlem sedan dec. 1999826 inlägg

...har det verkligen nån betydelse???

Svar JA!

/sten

Medlem sedan nov. 19991 033 inlägg

Kruxet är att det känns lite omotiverat att ta sig tid att hjälpa någon som använder ett användarnamn av din karaktär.

Antagligen beror det på att man inte riktigt har koll på om det är seriöst menat eller om det mer ska ses som ett skämt.

Eftersom du ändå signerar med Gustav i ditt inlägg så ser jag inte något hinder för dig att ändra ditt användarnamn.

Det verkar som dom flesta här på webForum håller med och det vore säkert enklare för allas trevnad om du tog beslutet att fixa till detta.

Du kan inte själv ändra ditt användarnamn men du kan skicka ett mail till admin@webforum.nu så fixar dom det åt dig.

Medlem sedan dec. 1999707 inlägg

Mr **** i Torsk på Tallin hette Tet K***. Du kanske skulle döpa om dig till Tet K?

(Själv föredrar jag Lasse Kongo! ;))

------------------
/ Torbjörn Hansson

[Redigerat av toha den 28 dec 1999]

Medlem sedan dec. 1999757 inlägg

RGB,
Om du inte tycker att denna tråden tillför något för ditt forum, så kan du flytta den till "ordet är fritt"

Medlem sedan apr. 20003 971 inlägg

Oj, stackars kille...

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)