Jag är ledsen Matti, men du kan inte bli statsminister - Finland har president. ;)
------------------
Och kom ihåg, det är inte killen i filmen som har skrivit brevet...
47 svar · 2 834 visningar · startad av J0han · sida 2 av 3
Är det nån som känner ett behov av ett besöka en sån? :) Funderar nämligen på att göra en ganska enkel site med en del recept på enkel mat, tänkte co-producera den med brorsan i så fall, han gillar att laga mat och kan säkert hjälpa till med lite av varje. Men, är det nån som skulle vilja se en sån här site? Och är det nån som har ett bra förslag på ett namn till en sån site? \----------------
Läs frågan i sin helhet →Jag är ledsen Matti, men du kan inte bli statsminister - Finland har president. ;)
------------------
Det där var visserligen sant... :)
------------------
100:50 är väl kanske ungefär vad han har tjänat. :e
------------------
Matti! 901950-6 :e
Det var ju 7 siffrigt Rikard.. ;)
------------------
Explorer in a further region of experience.
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu" TARGET=_blank>www.LifeStyleShop.nu</A>
En sexa efter strecket? Betyder inte det hjälp till behövande? :)
------------------
5-siffrigt eller 7-siffrigt, PG 901950-6 tar gladeligen emot beloppen vilket som... :e
Kim får omedelbart priset för sin skarpsynthet... Ett inbetalninskort á 500:- till just Radiohjälpen... :e
Kim, kan du för övrigt ge tusan i att posta millisekunden före mig... :e
[Redigerat av Rikard den 04 jul 2000]
Ledsen, men när jag sitter här på jobbet och det inte finns annat att göra så är det bara så kul att sitta och posta precis innan andra ska göra det. :e
------------------
Hmmm... okej för den här gången... :e
Men du, skickar du den där 500-lappen till mig istället? Jag är väldigt behövande just nu. Kommunen betalar som vanligt inte ut pengar till sina slavar. :(
------------------
Jag gjorde ett jobb åt skolan och så skulle dom betala mig, men tror ni att dom har gjort det? Nej då!
------------------
Vem jobbar? :e
Räknade du med att få betalt av din skola? Du kunde väl snarare räkna med högre betyg :q
------------------
/mvh Swey
Det var det sista han sa till mig. Jag satt där med mössan på huvvet och betyget i handen. Då kom han vankades och viskade: "Då skickar jag pengarna till dig.".
------------------
Johan blir det något av din ide?? Jag har nämligen själv tnkt göra en mat sida och vill inte gärna härma någon här.
------------------
Smurja