Är det nån som känner ett behov av ett besöka en sån? :)
Funderar nämligen på att göra en ganska enkel site med en del recept på enkel mat, tänkte co-producera den med brorsan i så fall, han gillar att laga mat och kan säkert hjälpa till med lite av varje. Men, är det nån som skulle vilja se en sån här site?
Och är det nån som har ett bra förslag på ett namn till en sån site?
Kul att det finns folk som faktiskt är intresserad av en sån site. :)
När det gäller namnet vet jag inte, troligtvis blir det nog ingen riktig domän, eventuellt om jag får tag på nån sort sponsor eller nåt. Jag är väl ingen mästerkock kan jag medge, men jag tycker det är kul att laga mat (och gott!).
Jag är kass på att laga mat, men när jag väl gör det så är det faktiskt ganska kul.
En sån sida vore guld för mig!!!
Hade varit skitbra om du fixade en funktion där man skrev in olika ingredienser (som man kanske har hemma i kylskåpet) och så kommer det upp olika förslag på vad man kan göra.
Visst, orkar man lägga ner tid på en sån sida så tror jag att den skulle bli uppskattad. Eftersom jag inte är den absolut bästa kocken i Sverige (jag kan koka makaroner ;) ) så skulle jag uppskatta ett antal recept som finns att tillgå på nätet. Speciellt om man tvingas att flytta hemifrån i höst. :)
------------------ Och kom ihåg, det är inte killen i filmen som har skrivit brevet...
/me kom fyra på 100m @ Sthlm Summer Games 2000
/me har tjänat ett femsiffrigt belopp på www bara i år
/me är grym på att tjafsa
dvs. inom 20 år har jag hunnit vinna OS, jag har blivit IT-miljonär och jag har hunnit bli statsminister.. vänta i några år så får ni se.. skriv upp mitt namn! :e