Service typ om det finns massage, pool och sånt.
Fast det kanske är inräknat i menyn...visste inte riktigt vilken meny du menade. ;)
Kan inte komma på nåt annat...du kanske kan göra nåt kul med personalen?
8 svar · 281 visningar · startad av nanne
Min kära moster har ett hotell på landet i värmland och vill ha en uppdatering av deras hemsida.
Vad skulle ni vilja se på ett hotells hemsida? Har själv bara kommit på saker som sevärdheter, menyn och beställning online. Men annars är det stopp. Kanske vädret och nyheter/händelser i kommunen?
Hilfe
------------------
Can you tell a 3 year old what a slow modem is?
Service typ om det finns massage, pool och sånt.
Fast det kanske är inräknat i menyn...visste inte riktigt vilken meny du menade. ;)
Kan inte komma på nåt annat...du kanske kan göra nåt kul med personalen?
Hej Nanne,
jag iaf tycker att det vore enklare att ge dig tipps och råd om Du gav oss url:en
/Peter
------------------
/Peter
Så som hemsidan ser ut så vågar jag knappt visa den. Men men.
http://www.xpress.se/trosta/
Webben anno våren 1996 om jag får försvara mig. :)
------------------
Can you tell a 3 year old what a slow modem is?
Mitt tips är att du kollar på lite andra hemsidor om just hotell. Du kanske kan få lite ideér då. Kolla på www.hotellguiden.se
//Hazze som bor i värmland
------------------
//
<title>Hazze</title>
Egentligen är det bara att ösa på, som "blivande turist" vill man veta så mycket som möjligt!
Nyheter är den farligaste rubrik som finns! Väldigt svårt att hålla uppdaterad om det vill sig illa, och gamla nyheter gör större skada än vad man tror.
Antal rum, handikappanpassningar, allergirum, avstånd till närmsta stad/bad/järnvägsstation/golfbana, vägbeskrivning, bilder på rum/restaurang/områden osv. Plus allt annat folk har föreslagit! ;)
------------------
Det ser mörkt ut på Sveriges avbytarbänk
Varför inte dunka dit någon sorts vägbeskrivning? Jag skulle nog inte hitta dit... :l
------------------
Och kom ihåg, det är inte killen i filmen som har skrivit brevet...